آغاز نخستین کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در یاسوج

نخستین کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) با حضور ۶۰۰ میهمان کشوری و استانی در دانشگاه یاسوج آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت اله ملک حسینی(ره)نماینده فقید ولی فقیه در استان با پیام آیت اله لطف اله صافی گلپایگانی در دانشگاه یاسوج آغاز شد.

دربخشی از این پیام آمده است:"تجلیل و تکریم از وارثان علوم وحیانی ،رهبران دینی،عالمان و راویان عترت نبوی وظیفه شرعی و اخلاقی و انسانی است.

شناساندن شخصیت هایی که نمونه اخلاق و صاحب مکارم و صاحب فضائل هستند برای نسل امروز ضروری است.

اگر جامعه بخواهد به شاهراه کمال برسد باید در این مسیر به زوایای زندگی بزرگان و مجاهدان و انسانهای پارسا آشنایی کامل داشته باشد.

یکی از این علما که عمر پر برکت خود را در راه اعتلای کلمه الله و معارف دینی اسلام با تحمل شدائد و مشکلات گذراند و توانست خدمات شایانی به مردم استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد داشته باشد مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی بود.

این عالم ربانی مدافع واقعی ولایت و فقیهی شجاع بود که در عرصه های مختلف به خصوص در مبارزات با فرقه ضاله بهائیت سربازی خدوم برای مولای و مقتدای خود امام خمینی(ره) بود".

 

 در این آیین اساتید حوزه و دانشگاه از جمله آیت الله میلانی،آیت اله حائری از اساتید حوزه،آیت الله بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم،استانداران پیشین،نمایندگان ادوار مختلف استان در مجلس شورای اسلامی،فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران سابق به عنوان مهمان دعوت شده اند.

این مراسم ضمن پخش زنده از سیمای شبکه دنا به صورت همزمان از سیمای شبکه‌های استانهای خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر،اینستاگرام، سایت و کانال تلگرامی خبرگزاری صداوسیما شبکه دنا و رادیو نما نیز در حال پخش است.

 

انتهای پیام/ش

نخستین کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی در یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.