دومین برد تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر/تیم رعد پدافند کاشان مغلوب تیم شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر، میهمان خود رعد پدافند کاشان را شکست داد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

دومین برد تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر/تیم رعد پدافند کاشان مغلوب تیم شهرداری ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دیدار هفته چهارم تیم شهرداری ارومیه در لیگ سی و یکم والیبال مردان کشور جام شهید حججی روز چهارشنبه با حضور هزاران نفر از عاشقان والیبال در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزارشد که در پایان، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر رعد پدافند کاشان را مغلوب خود ساخت.
در این دیدار بازیکنان شهرداری ارومیه با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۶ سه ست پیاپی را از آن خود کردند و سه امتیاز بازی را به دست آوردند.
در آغاز ست اول شاگردان ساسان خداپرست، بازی را طوفانی شروع کردند و توانستند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کنند.
ست دوم درحالی ادامه یافت که بازیکنان تیم رعد کاشان برای جبران ست اول و شهرداری ارومیه برای تداوم روند پیروزی در خانه وارد میدان شدند و با وجود تلاش تیم رعد پدافند کاشان برای برد این ست نیز، ست دوم با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به نفع میزبان به پایان رسید.
ست سوم با تشویق‌های پر سروصدا و پی درپی هواداران شهرداری ارومیه همراه بود که شعار عیبی یوخ، عیبی یوخ، موجب کاهش تمرکز بازیکنان پدافند شد و تیم والیبال شهرداری ارومیه این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ از آن خود کرد.

انتهای پیام/م

تیم والیبال شهرداری ارومیه به دومین برد خود در لیگ برتر دست یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.