آذربایجان غربی توابع تهران را در هم کوبید

ششمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور با دیدار تیم های آذربایجان غربی و توابع تهران در مرحله نیمه نهایی دنبال شد و تیم آذربایجان غربی با نتیجه سه بر صفر تیم توابع تهران را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جوانان تیم آذربایجان غربی در دیدار تیم های آذربایجان غربی و توابع تهران در مرحله نیمه نهایی که عصر امروز/ سه شنبه/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل تیم توابع تهران به برتری دست یافتند.

 

گفتنی است در این رقابت‌ها جوانان والیبالیست ۱۰ استان آذربایجان غربی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، قزوین، مازندران، گلستان، اردبیل، توابع تهران و اصفهان حضور دارند و به مدت یک هفته در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با هم به رقابت می‌پردازند.
 
این مسابقات در مرحله نخست در ۲ گروه پنج تیمی دنبال شد و در نهایت آذربایجان غربی با ۱۲ امتیاز و تهران با ۶ امتیاز از گروه یک و گلستان با ۱۲ امتیاز و توابع تهران با ۶ امتیاز از گروه ۲ به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کردند.

در ادامه مسابقات لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور فردا/ چهارشنبه/ تیم‌های آذربایجان غربی و تهران برای تعیین قهرمان این رقابت‌ها و تیم‌های گلستان و توابع تهران برای کسب مقام‌های سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.
 
انتهای پیام/م
 

آذربایجان غربی از سد توابع تهران گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.