تیم جوانان گلستان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب تیم تهران شد

ششمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور با دیدار تیم‌های تهران و گلستان در مرحله نیمه نهایی دنبال شد و تیم تهران با نتیجه سه بر ۲ از سد جوانان گلستان گذشت و به مرحله ن‌هایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛تیم والیبال جوانان تهران در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از ساعت ۱۵ امروز / سه شنبه / مقابل جوانان گلستان صف آرایی کرد.
ست اول این دیدار با بازی قدرتمندانه جوانان گلستان شروع شد و تعویض‌های پی در پی تیم تهران نتیجه نداشت تا اینکه ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود تیم گلستان به پایان رسید، اما در ست دوم تیم تهران با دفاع قوی و سرویس‌های دقیق توانست بازی قابل قبولی را ارائه کرده و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ تیم گلستان را مغلوب کند.
جوانان تهران ست سوم نیز توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ گلستان را به زانو در آورند، اما در ست چهارم جوانان گلستان با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ و با فاصله ۱۲ امتیازی بازی را از جوانان تهران ربودند تا نتیجه بازی به ست پنجم کشیده شود.
تیم تهران در ست پنجم با بازی قدرتمندانه خود و با نتیجه ۱۵ بر ۹ تیم گلستان را مغلوب کرد تا دیدار اول مرحله نیمه نهایی با پیروزی تهران به پایان برسد.

انتهای پیام/م

تیم تهران با نتیجه سه بر ۲ از سد جوانان گلستان گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.