کشته شدن چهار سرباز ارتش اوکراین در شرق این کشور

دو نظامی اوکراینی در درگیریهایی که نزدیک بندر ماریوپول در حاشیه دریای آزوف روی داد کشته و دو سرباز دیگر نیز بر اثر انفجار یک بمب در نزدیکی دونتسک جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اوکراین با انتشار بیانیه ای در کی‌یف اعلام کرد چهار سرباز در منطقه آشوبزده شرق این کشور کشته شدند.

از اواخر اوت گذشته که آتش بس جدیدی در مناطق شرقی اوکراین به اجرا گذاشته شد این سنگین ترین تلفاتی است که ارتش اوکراین در یک روز متحمل شده است.

طبق بیانیه ارتش اوکراین دو نظامی این کشور در درگیریهایی که نزدیک بندر ماریوپول در حاشیه دریای آزوف روی داد کشته شدند و دو سرباز دیگر نیز بر اثر انفجار یک بمب در نزدیکی دونتسک جان خود را از دست دادند. ارتش اوکراین در بیانیه خود افزود سه نظامی دیگر نیز بر اثر ترکش گلوله های خمپاره زخمی شدند.

به رغم این که آتش بس در شرق اوکراین برقرار است در سال دو هزار و هفده نیز دهها غیرنظامی، نظامی و شبه نظامی در این منطقه کشته شده اند. از بیست و پنجم اوت گذشته که در آستانه آغاز سال تحصیلی (اول سپتامبر) آتش بس جدیدی در شرق اوکراین به اجرا گذاشته شد، چهارده نظامی ارتش اوکراین کشته شده اند. از ابتدای مناقشه مسلحانه شرق اوکراین تا کنون بیش از سی آتش بس در این منطقه به اجرا گذاشته شده اما هیچکدام نتایج مطلوب را به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

تلفات نظامیان ارتش اوکراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار