تنیسور کرمانی نایب قهرمان مسابقات تنیس جایزه بزرگ اصفهان

معین محمدی، تنیسور کرمانی با وجود مصدومیت ایجاد شده در بازی فینال، در کمال شایستگی نایب قهرمان رقابت های تنیس جایزه بزرگ اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، رقابت های تنیس جایزه بزرگ اصفهان با حضور 118 تنیسور از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران، قزوین، یزد، کرمان، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، یزد و چهارمحال و بختیاری به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در آخرین روز رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ آقایان که در زمین‌های مجموعه ورزشی ملل به میزبانی اصفهان برگزار شد، امیر حسین بادی و معین محمدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در پایان این این رقابت‌ها امیر حسین بادی موفق شد با نتیجه ( 6-7 ،6-1 و 6-7) محمدی را که دچار مصدومیت شده بود، از پیش رو برداشته و قهرمان شود، فرشاد طلاور و محمد کارگران نیز به طور مشترک سوم شدند.

همچنین پیش از این و با برگزاری بخش دو نفره نیز تیم حامد اسمعیل یزدی ـ معین محمدی موفق شد با نتیجه (  6-7 ، 3-6 ، 6-4 ) زوج شاهین خالدان ـ نعمت بخش را از پیش رو برداشته و در جایگاه نخست بایستد، تیم های کاوه ادیبی ـ محمد کارگران و امیر حسین بادی ـ ملکی به طور مشترک سوم شدند.

سرداوری این دوره از رقابت ها برعهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و سهیل صدری، احسان رحیمی، سام سرائیان، سپهر سرائیان و محمد قنبری نیز امر قضاوت را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ب

تنیسور کرمانی بر سکوی دوم مسابقات تنیس جایزه بزرگ اصفهان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار