پس از 6 روز رقابت صورت گرفت:

صعود سیرجان به لیگ برتر تنيس خاكى بانوان كشور

پرونده مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور، جام ميلاد نور که به میزبانی سیرجان برگزار شده بود با صعود تیم های شهید عابدینی البرز و هیئت تنیس سیرجان به لیگ برتر بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، شهرام منصوری مقدم، رئیس هیئت تنیس شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه رقابت های لیگ دسته یک تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در بخش بانوان با حضور 11 تيم از سراسر کشور در 4 گروه از 24 مهر جاری در باشگاه تنيس داريوش سیرجان برگزار شد، گفت: در گروه اول شهید عابدینی البرز، کارمانیای کرمان و سایان سوله مشهد، گروه دوم هیئت تنیس گلستان، اسپادانا اصفهان و ملوان سیرجان، گروه سوم سیمرغ گیلان، هیئت استان یزد و گروه چهارم هیئت تنیس سیرجان، هیئت استان البرز و دامین گستر اصفهان حضور داشتند.

وی افزود: ششمین روز رقابت های لیگ دسته یک تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در بخش بانوان، با 2 دیدار پیگیری شد که در نخستین این دیدارها و در مرحله ی فینال شهید عابدینی البرز مقابل هیئت تنیس سیرجان به میدان رفت که این دیدار نفس گیر و حساس با نتیجه ی 2 بر یک به نفع تیم شهید عابدینی البرز پایان یافت.

منصوری مقدم تصریح کرد: بدین ترتیب تیم شهید عابدینی البرز عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد و تیم تنیس سیرجان نایب قهرمان شد.

وی یادآور شد: در دیدار رده بندی نیز کارمانیای کرمان به مصاف هیئت تنیس گلستان رفت که در پایان، کارمانیای کرمان توانست با نتیجه ی 2 بر صفر از سد هیئت تنیس گلستان بگذرد و عنوان سومی رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

منصوری مقدم افزود: برگزاری این رقابت ها بر عهده ی فاطمه اطمینان و سرداوری بر عهده آیلا خوئی بود.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این رقابت ها، یکشنبه30 مهر جاری ساعت 10:00 صبح با حضور مهرافزا منوچهری، نائب رئیس بانوان فدارسیون تنیس جمهوری اسلامی در محل تالار مروارید آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی سیرجان واقع در بلوار چمران برگزار می شود.

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور تا يكشنبه ٣٠ مهر جاری به میزبانی شهرستان سیرجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

سیرجان میزبان مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار