نتایج روز چهارم مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور، جام ميلاد نور با حضور 11 تيم از سراسر کشور در باشگاه تنيس داريوش سیرجان در حال برگزاريست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، علیرضا در آگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان با اعلام اینکه مسابقات از 24 مهر جاری به میزبانی سیرجان آغاز شده اند، به نتایج روز چهارم این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در نخستین این دیدارها، تیم شهید عابدینی البرز با نتیجه ی 2 بر صفر از سد هیئت تنیس البرز گذشت، هیئت استان گلستان نیز با نتیجه ی 2بر صفر هیئت استان یزد را مغلوب کرد، کارمانیای کرمان با نتیجه ی 2 بر یک مقابل ملوان سیرجان به پیروزی دست یافت.

وی افزود: در دیگر این دیدارها نیز، سیمرغ گیلان با نتیجه ی 2بر صفر برابر هیئت تنیس سیرجان بازی را واگذار کرد و سایان سوله مشهد با نتیجه ی 2 بر یک برابر دامین گستر اصفهان باخت.

در آگاهی تصریح کرد: در دیداری دیگر سایان سوله مشهد با نتیجه ی 2 بر صفر مقابل اسپادانا اصفهان مغلوب شد.

وی به برنامه مسابقات در روز پنجم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های تنیس بانوان به میزبانی هیئت تنیس شهرستان سیرجان اشاره کرد و یادآور شد: امروز نیز 5 دیدار پیگیری می شود که در نخستین این دیدارها هیئت تنیس گلستان مقابل شهید عابدینی البرز به میدان می رود، کارمانیای کرمان برابر هیئت تنیس سیرجان قرار می گیرد و اسپادانا اصفهان در مقابل دامین مهر گستر اصفهان صف آرایی می کند.

وی تصریح کرد: در دیگر این دیدارها، هیئت تنیس یزد حریف هیئت تنیس البرز است و ملوان سیرجان به مصاف سیمرغ گیلان می رود.

مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور تا يكشنبه ٣٠ مهر جاری به میزبانی شهرستان سیرجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

سیرجان میزبان مسابقات ليگ دسته اول تنيس خاكى بانوان كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار