ساخت و تعمیر 127 واحد مسکونی برای مددجویان اسفراین

رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت: در شش‌ماهه امسال ، 127 خدمت عمرانی به ارزش 530 میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسفراین ارائه شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  مهدی منادی رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین با اعلام اینکه در شش ماهه امسال بیش از 105 واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت این نهاد مورد بازسازی و تعمیرات قرار گرفت، گفت: علاوه براین 22 خانوار روستایی وشهری تحت حمایت این نهاد نیز صاحب خانه شدند.

وی افزود: در نیمه نخست امسال 15خانوار روستایی و هفت خانوار شهری تحت حمایت این نهاد به برکت فعالیت‌های این نهاد کلید واحد مسکونی خود را تحویل گرفتند.

منادی بابیان اینکه 91 واحد مسکونی از مددجویان این شهرستان در همین مدت مورد تعمیرات کلی و جزئی قرار گرفت،اظهار کرد : یک واحد مسکونی نیز برای یکی از خانوارهای مددجوی مهاجرت کننده به روستا ساخته و تحویل داده‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین در بحث واحدهای نیمه‌تمام نیزگفت : هم‌اکنون چهار واحد روستایی و هفت واحد شهری مددجویان این نهاد در حال اتمام هستند که به‌زودی به آنها واگذار می‌شوند.

منادی همچنین ساخت 14 سرویس بهداشتی برای مددجویان این شهرستان را از سایر خدمات عمرانی این نهاد وی افزود : درمجموع در نیمه نخست امسال بیش از 530 میلیون تومان از محل صدقات، منابع دولتی، آورده مددجویان و تسهیلات بانکی برای خدمات ارائه‌شده عمرانی مددجویان هزینه شده است.

وی تأکید کرد: در شش‌ماهه امسال برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان و همچنین تعمیر و ساخت سرویس‌های بهداشتی بیش از 300 میلیون تومان از محل منابع دولتی و 16 میلیون تومان نیز از محل صدقات هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت: برای ساخت واحدهای مسکونی نیز 125میلیون تومان تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در اختیار این مددجویان قرار گرفته است و 63 میلیون نیز آورده مددجویان بود.

منادی در ادامه به برنامه‌های آتی این نهاد در حوزه ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش قابل‌ توجهی از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد یک یا دو نفرِ هستند، بنابراین اولویت ما در مسکن مددجویان با خانوارهای عائله‌مند و پرجمعیت و دارای یتیم تا سه سال آینده است.

وی مسکن را مکمل اصلی اشتغال در بحث توانمندسازی مددجویان دانست و افزود: این نهاد در تلاش است با کاهش هزینه‌های ساخت مسکن فرآیند توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را سرعت ببخشد.

انتهای پیام/آ

خدمات کمیته امداد شهرستان اسفراین به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.