جمع آوری بیش از 18 میلیارد ریال صدقه در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 18 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه از محل کمک های مردمی جمع آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 18 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه از محل کمک های مردمی جمع آوری شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

وی افزود:کمک های مردمی در پرداخت صدقات در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

اهرابی اظهار کرد: پیش بینی شده است که در نیمه نخست امسال 22 میلیارد و 900 میلیون ریال صدقه جمع آوری شود که از این رقم 81 درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون با اجرای طرح ساماندهی صندوق صدقات در این استان 750 صندوق صدقه بزرگ از سطح استان جمع آوری شد گفت: با اجرای این طرح،صندوق هایی که در حاشیه شهر و محل های کم تردد قرار داشتند و فاقد کارایی بودند و همچنین تعدادی هم به علت برخورد وسایط نقلیه و سرقت مورد آسیب قرار گرفتند،توسط کمیته امداد جمع آوری شدند.

اهرابی از تغییر ظاهر و شکل صندوق صدقات در خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: صندوق های جدید به شکل شیشه ای با رنگ بندی متفاوت هستند که هر رنگ مخصوص کمک به یک موضوع برای مثال تامین هزینه های اشتغال، مسکن، درمان و تحصیل است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: برای پرداخت صدقات مردم می توانند از طریق سامانه آسان پرداخت با شماره #058*8877* نیز اقدام کنند.

وی تعداد صندوق های صدقات موجود در خراسان شمالی را 120 هزار صندوق عنوان کرد و گفت: در این استان یک هزار و 970 صندوق بزرگ و 116 هزار و 200 صندوق در منازل وجود دارد.

انتهای پیام/آ

وجود 120 هزار صندوق صدقه در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.