آغاز طرح پالايش پرونده‌های مددجویی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : 15درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در نیمه دوم سال جاری پالایش می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز طرح پالایش پرونده های مددجویی در نیمه دوم سال 96 خبرداد و گفت: 15 درصد مددجویان خراسان شمالی در نیمه دوم سال جاری پالایش می شوند و به این ترتیب ظرفیت جدید برای پذیرش محرومان این استان باز می شود.

وی افزود: اجرای طرح پالايش و ويرايش پرونده های مددجویی برای خدمات رسانی بهتر و توجه بيشتر به حقوق مددجو در دستور كار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به خانوارهای تحت حمایت این نهاد مدت‌دار است،گفت: پس از شناسایی نیاز هر خانوار، خدمات کمیته امداد مطابق با آن به مددجویان ارائه می شود تا مشكلات اين افراد هرچه سريع‌تر و مطلوب تر رفع شود.

وی با یادآوری اینکه جمعیت تحت حمایت کمیته امداد به صورت مستمر در حال افزایش و کاهش است، افزود: پالایش مددجویان بر اساس فاکتورهای مهمی چون سنجش توانمندی اقتصادی خانوار، همپوشانی افراد در دریافت خدمات حمایتی از سازمان  ها، بازگشت سرپرست زندانی ویا سرباز خانوار،استفاده از تسهیلات اشتغال و یا دریافت مسکن مناسب، بهبود سرپرست بیمار خانوار وتوانمند سازی انجام می شود.

اهرابی با بیان اینکه خروج مددجویان کمیته امداد همیشه طبق قانون انجام می‌شود، گفت: در نیمه دوم سال قرار است، چهار هزار و800 خانوار این نهاد در قالب طرح پالایش از حمایت این نهاد خارج شوند.

وی افزود: در سال 95، دو هزار و654 خانوار با جمعیت شش هزار نفر از تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی خارج شدند در حالی که شش هزار و354 خانوار نیازمند شناسایی شده و تحت حمایت قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ

خروج چهار هزار و800 خانوار از نهاد کمیته امداد خراسان شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.