مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان عنوان کرد:

گلخانه داران دهاقانی بدحساب ترین مشترکان در پرداخت گازبها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: برخی از گلخانه داران دهاقان گازبهای خود را پرداخت نکرده اند و بدهی آنها به چند دوره افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمصطفی علوی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار مشترک در شهرستان دهاقان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و امیدواریم  مشترکان با رعایت اصول ایمنی و اصلاح الگوی مصرف و پرداخت به موقع گاز بهاء قدردان این نعمت الهی باشند.

وی افزود: خوشبختانه مراقبت از شبکه ها، شناسایی وضعیت نشتی ها بخوبی انجام گرفته و فرآیند گازرسانی به مشترکان از نظم و استمرار خوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به موضوع گلخانه های بدهکار این شهرستان به شرکت گاز گفت: از ۴۱۸ گلخانه این شهرستان ۵۵ گلخانه به مقدار قابل توجهی بدهی گازبها دارند و بدهی معوق برخی از این گلخانه ها به چندین دوره می رسد.

وی بیان داشت: همه اطلاع دارند که تامین بخش عمده ای از یارانه مردم از طریق وصول گازبها است لذا باید دولت را در پرداخت یارانه ماهانه مردم یاری کرد.

علوی، با توجه به اینکه گازبها به هیچ وجه قابل بخشش نیست و بایستی بموقع پرداخت شودتاکید کرد: لازم است متقاضیان صنعتی و گلخانه ها جهت تامین گاز مورد نیاز خود طرح موضوع کرده و درخواست خود را به شرکت گاز ارائه نماید تا برای توسعه شبکه اقدام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تشکر از مشترکینی که نسبت به پرداخت به موقع  گازبها اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: با عنایت به در پیش بودن فصل سرما از همه مشترکان می خواهیم تا با رعایت نکات ایمنی بویژه کنترل کردن مسیر دودکش وسایل گاز سوز از حوادث ناشی از گازگرفتگی پیشگیری کند.

علی اصغر قاسمیان فرماندار شهرستان دهاقان نیز در حاشیه بازدید از چند واحد گلخانه ای، اظهار داشت: در خصوص توسعه شبکه گاز غیرخانگی در منطقه همگین در بخش کشاورزی و دامپروری این منطقه سرمایه گذاری شده و در حال حاضر به گاز طبیعی به عنوان یکی از زیرساخت های مهم نیاز است.

وی، با اشاره به راه اندازی تعدادی واحد صنعتی در شهرستان، اذعان داشت: مهم ترین تقاضای ما توسعه شبکه گاز در منطقه است و همچنین به مشکلات کشاورزان این شهرستان که به دلایل مختلف دچار خسارت شده و توان مالی برای پرداخت بدهی های خود ندارند، تاکید داریم و از شرکت گاز نیز تقاضا می شود که در این زمینه با کشاورزان مساعدت و همکاری کند.

 

انتهای پیام/م

 

بیش از ۱۴ هزار مشترک در شهرستان دهاقان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.