اصفهان؛

پرداخت غیر حضوری قبوض گاز موجب صرفه جویی شد

رئیس امور مالی و ذی حساب شرکت گاز استان اصفهان گفت: پرداخت غیر حضوری قبوض در شش ماه گذشته برای این شرکت بیش از 20میلیارد و 270میلیون ریال صرفه جویی به همراه داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سیف الله مشایخی با اشاره به اهمیت فرایند الکترونیکی کردن خدمات و گسترش دولت الکترونیک، افزود: پرداخت قبوض گاز در سطح استان 79 درصد به صورت غیر حضوری و 21 درصد به صورت حضوری انجام می گیرد. 

وی ادامه داد: 19 درصد این آمار مربوط به قبوض مشترکین روستایی است که به اندازه کافی از زیرساخت های الکترونیکی برخوردار نبوده اند.

وی با بیان اینکه اکنون 97 درصد پرداخت قبوض گاز شهر اصفهان به صورت غیرحضوری پرداخت می شود گفت: درشش ماهه گذشته چهار میلیون و 54 هزار و 557 فقره قبض گاز در سطح استان صادر شده است.

مشایخی یکی از مهم ترین مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض را جلوگیری از اتلاف وقت مشترکین دانست و اظهار کرد: با این کار اطلاعات قبوض پرداخت شده در کمترین زمان ممکن به شرکت گاز وصول می شود.

رئیس امور مالی و ذی حساب شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: شرکت گاز استان اصفهان با بانک های استان تفاهمنامه همکاری پرداخت قبوض گاز به صورت الکترونیکی منعقد کرده است و مشترکین می توانند در تمامی ساعات شبانه روز نسبت به پرداخت قبوض خود از طریق پایانه های الکترونیکی، تلفن بانک ها و همراه بانک ها اقدام کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.