اقدام آمریکا در قبال ایران غیرمسئولانه و خطرناک است

کارزاری با نام "جنگ را متوقف کنید" در انگلیس رویکرد رئیس جمهور آمریکا را غیر مسئولانه توصیف کرد و از دولت لندن خواست رایزنی های خود را برای حفظ برجام شدت بخشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ بزرگترین کارزار ضد جنگ در انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام آمریکا درقبال ایران غیر مسئولانه و خطرناک است.

کارزار جنگ را متوقف کنید ؛ رویکرد رئیس جمهور آمریکا را غیر مسئولانه و اقدامی خطر ناک توصیف کرد و از دولت انگلیس خواست رایزنی های خود را برای حفظ برجام شدت بخشد.

کارزار جنگ را متوقف کنید؛ در بیانیه خود با اشاره به تائید چند باره پایبندی ایران به برجام از جانب آژانس بین المللی انرژی اتمی و حتی کنگره آمریکا ، اقدام ترامپ را بهانه جویی توصیف و تصریح کرد : رئیس جمهور آمریکا تلاش می‌کند فردی جسور در عرصه بین المللی معرفی شود تا ناکامی خود در خاورمیانه و برتری ایران در این منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.

در بیانیه کارزار مدنی ضد جنگ در انگلیس همچنین با انتقاد ازاستانداردهای دوگانه رئیس جمهور آمریکا درباره مسائل مختلف آمده است : ترامپ در حالی بر ایران فشار وارد می کند که حمایت خود را از عربستان سعودی و کشورهای عرب حاشیه خلیج‌فارس به شدت افزایش داده است.

در این بیانیه برجام عامل بازدارنده رویارویی نظامی آمریکا با ایران ارزیابی و اعلام شد این پیمان روابط دیپلماتیک ایران با غرب را احیا کرد و نقض آن موجب بی ثباتی و خشونت و نظامی گری بیشتر در خاورمیانه خواهد شد.

انتهای پیام/

بزرگترین کارزار ضد جنگ در انگلیس  اعلام کرد اقدام آمریکا درقبال ایران غیر مسئولانه و خطرناک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار