تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با سی‌ان‌ان: صحبت‌های ضد ایرانی ترامپ نشان‌دهنده قدرت نیست/ او از مسائل آگاهی ندارد

یک تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با سی‌ان‌ان از مواضع ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا به شدت انتقاد کرد.

تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با سی‌ان‌ان: صحبت‌های ضد ایرانی ترامپ نشان‌دهنده قدرت نیست/ او از مسائل آگاهی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیتر متیوز، تحلیلگر سیاسی، تصمیم رئیس جمهور آمریکا را برای تایید نکردن پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، آن هم زمانی که بازرسان بین المللی پایبندی ایران را تایید و شرکای واشنگتن بر ادامه حضور در توافق تاکید کرده اند، خطرناک توصیف کرد.

متیوز در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان گفت، حرکت در مسیر خروج از توافق هسته‌ای بسیار بی ثبات کننده و ابهام آفرین است و مشکل دیگری به مشکلات ترامپ که اکنون درگیر مسئله کره شمالی است، می افزاید. این استاد دانشگاه از رئیس جمهور آمریکا خواست بار دیگر پایبندی ایران را تایید کند و کنگره را به اعمال تحریم ضد این کشور مجبور نسازد.

متیوز در ادامه در بررسی دلایل اتخاذ چنین تصمیمی از سوی ترامپ با وجود مخالفت مشاوران نزدیک وی از جمله وزیر دفاع آمریکا پرداخت و گفت، ترامپ به دنبال حفظ پایگاه سیاسی (طرفداران خود) و انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکاست. این پایگاه اجتماعی از ترامپ می خواهد از توافق خارج شود و قدرت آمریکا را نشان دهد. اما این نشان دادن قدرت نیست بلکه دامن زدن به بی ثباتی و عدم اطمینان در سراسر جهان از جمله در میان متحدان آمریکاست. شاید وی به خوبی از جزییات مسئله و اهمیت مذاکره برای حل صلح آمیز مسائل آگاه نشده است.

 

انتهای پیام/

 

انتقاد از مواضع ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
سعید
۱۷:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بالاخره وقتی کشوری پیش تاز سرمایه داری و گانگستر بازی در دنیاست باید هم فردی بی سواد که از لنگی های کشتی کج به ثروت رسیده سنبل و ریس جمهور این کشور باشه
آخرین اخبار