در دوازدهمین جشنواره برترین‌های شرکت‌های فناوری نانو و مراکز رشد؛

کسب رتبه اول مرکز رشد واحدهای فناور اصفهان

مرکز رشد واحدهای فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، رتبه اول مراکز رشد برگزیده را در دوازدهمین جشنواره برترین‌های شرکت‌های فناوری نانو و مراکز رشد کشور کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ۸۰ شرکت در دوازدهمین جشنواره برترین‌های شرکت‌های فناوری نانو و مراکز رشد کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند که از ۱۵ شرکت در پنج بخش شرکت‌های فناور، شرکت‌های صنعتی، شرکت‌های صادر کننده، مراکز رشد برتر و مراکز رشد جوان برتر تقدیر شد.

مرکز رشد واحدهای فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز برای پنجمین دوره، موفق به کسب رتبه اول مراکز رشد برگزیده در این جشنواره شد.

همچنین ایمان قاسمی، کارشناس مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز، موفق به کسب رتبه اول رابطین برگزیده شد.

مدیریت مراکز رشد واحدهای فناور، زیر مجموعه معاونت توسعه فناوری شهرک است و وظیفه نظارت و هدایت واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد را جهت بهره‌مندی از بستر حمایتی ایجاد شده برعهده دارد.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است.

این سازمان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی فراهم آورد.

در حال حاضر بیش از ۴۸۰ شرکت و واحد فناور در این شهرک مستقر هستند.

 

انتهای پیام/م

 

مرکز رشد واحدهای فناور اصفهان رتبه اول را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.