همایش ابر ساختار‌های جبری و ریاضیات فازی کشور به میزبانی بابلسر

هشتمین همایش علمی ابر ساختار‌های جبری و ریاضیات فازی کشور به مدت دو روز در دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی تقوی دبیرعلمی سمینار ابر ساختار‌های جبری و ریاضیات فازی دانشگاه مازندران با بیان اینکه این سمینار به صورت کشوری در دانشگاه مازندران بابلسر در حال برگزارست، گفت: هدف از برگزاری این سمینار تبادل نظر اندیشمندان و صاحب نظران این رشته که در این سیمینار دستاورد‌های جدید خود را ارائه و در سخنرانی‌ها و گفتگو در حاشیه این سمینار مطرح می‌کنند، است.


وی با بیان اینکه این رشته کاربرد‌های زیادی در شاخه علوم دارد اشاره‌ای کرد و افزود: رمزنگاری، کدگذاری، گراف و ترکیبیات این رشته در سایر رشته‌ها بسیار کاربرد خواهد داشت.


دبیرعلمی سمینار ابر ساختار‌های جبری و ریاضیات فازی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه در این سیمینار بیش از ۵۰ نفر از دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه تهران، تربیت مدرس و شهید بهشتی حضور داشته اند، گفت: حضور این دانشجویان از استان‌های تهران، کرمان، گلستان، گیلان، فارس، خراسان، آذربایجان و از دانشگاه صنعتی کارلسروهه آلمان بوده است.


تقوی با بیان اینکه این رشته به صورت تخصصی است، افزود: ۳۶ مقاله در این سمینار دریافت شده که همه از نظر محتوایی بسیار مطلوب است.


سمینار ابر ساختار‌های جبری و ریاضیات فازی دانشگاه مازندران با حضور مهمان‌های ویژه همچون زاهدی رئیس کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت مدیره انجمن سیستم‌های فازی کشور برگزار شده است.


انتهای پیام/ع


بابلسر میزبان همایش ابرساختار‌های جبری و ریاضیات فازی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار