دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

علی کریمی سرمربی برکنار شده باشگاه نفت طلائیه و مالک این باشگاه در مصاحبه‌هایی مختلف نسبت به اظهارات یکدیگر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اختلاف حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه با علی کریمی در نهایت منجر به کنار گذاشته شدن جادوگر از سرمربیگری این تیم و انتخاب مجدد حبد درخشان شد.

این امر در روزهای اخیر به یکی از مسائل مهم فوتبال ایران تبدیل شده است و کریمی به دلیل اینکه جهانیان نامه برکناری او را صادر نکرد و طبق هماهنگی با مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر مانع حضور بازیکنان و کادرفنی نفت طلائیه در تمرین این تیم شد از مالک باشگاه به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

کریمی: پیامکی نیامدم که پیامکی بروم/ مربیگری را برای همیشه کنار می گذارم

علی کریمی درباره راه ندادن آنها به ورزشگاه نفت تهرانسر اظهار کرد: همینطور که مشاهده می کنید ما از قبل برنامه های تمرینی مان را برای یک ماه آینده تحویل مدیریت باشگاه داده بودیم و حتی این برنامه را بازیکنان تیم به صورت مکتوب همراه خود دارند. از امروز هم قرار شد تمرینات را برگزار کنیم، اما با این شرایط مواجه شدیم و طبیعتا بعد از این قضایا خیلی از مسائل روشن خواهد شد.

او ادامه داد: ان شاالله پس از اینکه بازیکنان از اینجا رفتند در نظر داریم کارهای قانونی این موضوع را پیگیری می کنیم و بدون شک پیگیر این داستان های اخیر خواهیم بود.

کریمی درباره اوضاع نه چندان مناسب تیم نفت طلاییه گفت: فکر می کنم این موضوع به دلیل نبودن آئین نامه درست است و در مورد اوضاع نفت هم باید بگویم نماینده وزارت نفت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پاسخگو باشند زیرا آن ها مسئول واگذاری باشگاه نفت طلاییه هستند. زیرا این قضیه جزء اختیارات من محسوب نمی شود و دوست هم ندارم خودم را درگیر این مسائل کنم.

او ادامه داد: هر چیزی قواعد و اصولی دارد و ما هم به دنبال این هستیم تا این قوانین به درستی اجرا شود، نه بیشتر و نه کمتر. بالاخره اگر بخواهم کار بکنم شک نداشته باشید مدیری پیدا می شود که بتواند خودش را با سیستم من هماهنگ کند، چون من آدمی هستم که برای راحتی بازیکنانم دست به هر کاری می زنم و اگر قرار است با هم کار کنیم، باید برای همه تیم کار کنیم تا اتفاقات خوبی بیفتد. ولی به هر حال اگر در برخی مواقع صحبت هایی انجام می دهم که زیاد خوشایند نیست، یک موقع دوستان و اشخاص دیگر فکر نکنند که من به دنبال مربیگری هستم. شاید با این شرایطی که می بینم آخرین دفعه ای باشد که بخواهم در تیمی مربیگری کنم، زیرا با این شرایط مدیریتی که مشاهده می کنم طبیعتا هیچ سازگاری با افکار و عقاید من ندارد و به هر حال تا برخی چیزها تغییر نکند بعید است که دیگر مربیگری کنم.

دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

سرمربی برکنار شده نفت طلاییه در پاسخ به این سوال که مشکل مدیریت باشگاه با شما در چه موضوعی است،گفت: بیشتر باشگاه های لیگ برتری از امروز دارند تمریناتشان را شروع می کنند ولی ما بلافاصله پس از بازی با سپاهان تمریناتمان را پیگیری کردیم زیرا همانطور که در مصاحبه هایم بارها اعلام کرده بودم بازیکنان از نظر بدنی با مشکل مواجه هستند و شرایط آن طور که باید آیده آل من نیست و باید از فرصت تعطیلی لیگ برتر به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم بازیکنان را به شرایط مطلوب باز گردانیم. در ضمن بدون هیچ مشکلی داشتیم تمرینمان را انجام می دادیم و حالا آقایان باید بگویند این مشکلات چند وقت اخیر از کجا نشات گرفته است. ولی در هر صورت هر اتفاقی بخواهد بیفتد من نه با پیامک سرمربی این تیم شدم و نه کسی هستم که با پیامک از تیم کناره گیری کنم. جهانیان (مالک باشگاه) در مصاحبه‌های خود می‌گفتند با پیامک استعفا داده‌ام و تا دید نمی‌تواند به نتیجه برسد موضوع را به چیزهای دیگری بردند که برای من مهم نیست و علاقه ای درباره صحبت کردن ندارم. بچه‌ها به من لطف کردند و ممنونم از همه آنها که سر تمرین‌ آمدند، اگر بازیکنان هم نمی‌آمدند، من تنهایی و با کادر فنی خودم اینجا حضور پیدا می‌کردم. چون وظیفه ام است با توجه به برنامه ریزی که از قبل انجام داده بودیم در تمرینات حضور پیدا کنیم.

سرمربی برکنار شده تیم نفت طلاییه درباره جریمه 50 درصدی بازیکنان به خاطر حضور در تمرینات گفت: حتی دیروز در یکی از مصاحبه هایم با سایت های خبری اعلام کرده بودم در حالی صحبت از جریمه 50 درصدی می‌شود که بیشترین جریمه برای تیم‌ها در فدراسیون اگر اشتباه نکنم 15 درصد است اگر عوض نشده باشد. هر کسی برای خودش جریمه ای می کند. برای من سوال است که چرا می‌گویند فوتبالیست‌ها پول می‌‌گیرند، اما 50 درصد جریمه شده، تازه باید 10 تا 15 درصد مالیات بدهد و هزینه جا به جایی هم از آنها می‌گیرند. تازه مخابرات هم هزینه جا به جایی را برداشته است! اگر بازیکنی از تبریز بخواهد الان به تهران بیاید، باید هزینه جا به جایی پرداخت کند. از طرفی امسال سازمان لیگ هم سه درصد از قرارداد بازیکنان پول را برمی‌دارد. کارت، هزینه تست‌های پزشکی و دیگر مسائل هم حدود سه میلیون تومان می‌شود. شما حساب و کتاب کنید که این رقم‌ها چقدر خواهد شد.

او افزود: خواهشی که از رسانه ها دارم این است که از تریبون خود اطلاعات درست به مردم بدهند. زیرا این اتفاق در هیچ کجای دنیا رخ نمی دهد. چرا فقط این اتفاقات در فوتبال ایران رخ می دهد و بازیکن باید با شکایت پولش را پس بگیرد؟ آیا این بیزنس و در آمد است؟ در مجموع این موردها را در خارج از ایران نمی‌بینید و چند روز پیش با یکی از مسئولان صحبت می کردم که او لوئیس فن خال سرمربی اسبق منچستر یونایتد را برای من مثال زد. به آنها گفتم این اتفاقات چند بار در طول سال رخ می دهد و آیا مورد بعدی را سراغ دارید؟ که او هیچ جوابی برای سوالم نداشت.

او در ادامه اذعان داشت: فدراسیون فوتبال که متولی فوتبال است، کارش را برای من، امثال من و مردم توضیح دهد. مگر وظیفه فدراسیون غیر از این است که به حق مربی و بازیکن برسد و شرایط فوتبال امکانات و سایر موارد را برنامه‌ریزی کند. فدراسیون فوتبال فقط حول و حوش تیم ملی می‌چرخد. به نظر من باید در زمان خودش به تیم ملی پرداخت و به سلامتی تیم ملی راحت به جام جهانی صعود کرد. فوتبال ایران فقط تیم ملی نیست، فکر می کنم باید لیگ خوبی و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا تیم ملی کشورمان بتواند در تمام تورنمنت‌ها با آمادگی بالا شرکت کند. طبیعتا البته باید حرف‌های آنها (فدراسیون فوتبال) را گوش کنیم، شاید کاری انجام می‌دهند که تاثیرگذار است که ما نمی بینیم. شاید هم ما چشم بصیرت نداریم که کار آنها را به درستی مشاهده نمی کنیم.

دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

سرمربی برکنار شده تیم نفت طلاییه در پاسخ به این سوال که موضوع او و حمید درخشان پیش از این هم با علی دایی در تیم پرسپولیس اتفاق افتاده بود، گفت: به نظر من یک‌سری ها دنبال این اتفاقات هستند و به اعتقاد من به خاطر همین اتفاقات است که چنین شانسی به آنها داده شود. این وسط دعا و نذر و نیاز هم می‌کنند! اصلا برای من مهم نیست درخشان باشد یا آقای X، برای من شخص مهم نیست، ولی می گویم هر چیز قانونی دارد. اگر امروز می‌آمدند و نامه برکناری داده و اخراجم می‌کردند، من بدون هیچ مشکلی می رفتم و صحبتی نمی‌کردم. بازیکنان می ماندند و مشکلی هم نبود و می‌رفتم. بعد از این همه مدت بارها در صحبت‌هایم گفتم که بحث من این نیست که این آمده یا آن. اگر شخص دیگری هم جای درخشان می آمد همین موضوع بود. به نظر من نوع برخورد، نوع رفتار و کاری که باید انجام شود، مهم است. تمام بحث من روی این قضیه است وگرنه هر کسی دوست دارد می تواند بیاید سرمربی این تیم شود. بالاخره قرارداد می بندند و کارشان را انجام می دهند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا این اتفاقات از پیش تعیین شده نبوده است، پاسخ داد: من در سه بازی که روی نیمکت تیم نفت طلاییه حضور داشتم، چه می‌بردیم، چه می‌باختیم، شرایط هیچ فرقی نمی‌کرد. مگر خم رنگرزی است که بلافاصله نتیجه بگیریم؟ زیرا هر چیزی حساب و کتابی دارد و ما آمدیم تیمی را تحویل گرفتیم که نرمال ترین شرایط یک تیم لیگ برتری را نداشت در تعطیلات بود که تیم را تحویل گرفتیم. جدا از بحث نتیجه باز هم می گویم حق مالک و مدیرعامل باشگاه است که هر کسی را بالا سر تیم بگذارد، ولی خوب است هر چیزی را درست یاد بگیریم، زیرا هر چیزی اصولی دارد. به یاد دارم حبیب کاشانی وقتی قصد داشت در پرسپولیس علی دایی را جایگزین کرانچار کند، خیلی راحت با کرانچار صحبت کرده و کرانچار هم برای او آرزوی موفقیت کرد و بدون هیچ تنشی به کشورش بازگشت. آیا اتفاقی افتاد؟ حرف و حدیثی ایجاد شد؟ پس چرا من نباید این طوری باشیم. فکر می کنم اینجا در ایران برعکس شده که فقط یک بار قضیه کرانچار رخ داده تا طرف بخواهد با جلب رضایت سرمربی فعلی فرد دیگری را جایگزین کند.

کریمی در پاسخ به این سوال که شاید مدیران تیم نفت در نظر دارند با این تصمیم کاری کنند که شما از حق و حقوق قانونی خودتان کوتاه بیاید، تصریح کرد: من گفتم نمی رم. تا امروز قراردادی با تیم داشتم و تا آخرش هم طبق آن قرارداد کارم را انجام می دهم. حتی اگر شده باشد شخصا به کنفدراسیون فوتبال آسیا می روم و این موضوع را پیگیری کنم. بالاخره این طوری هم نیست که کسی در فدراسیون نشسته باشد و هر کسی دلش می خواهد دست به هر کاری بزند. قوانینی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و باید طبق همان قواعد کارها انجام شود.حالا اگر این مشکل فدراسیون است باید این قواعد کنار برود و قوانین جدیدی که به نفع فوتبال ،مربی،باشگاه و بازیکن باشد در آئین نامه هایشان جایگزین کنند تا بتوانند شرایط بهتری را برای فوتبال کشورمان فراهم کنند. اگر این کار را انجام ندهند به نظر من دوست ندارند این کار را پیگیری کنند.

او در مورد اینکه آیا فکر می کردید که این اتفاقات برای شما رخ دهد، اظهار کرد: من اصلا بابت این قضیه اطلاعی نداشتم. خوشبختانه دوربین‌های مداربسته تا 2 ماه تاریخ مصرف دارد و موضوع ما یک ماه هم نشده است. در جلسه‌ای که تاجیک نماینده وزارت نفت هم حضور داشت او این باشگاه را تائید کرد. حالا اگر شما جای من باشید و یک نفر از وزارت نفت فردی را تائید کند، شما چه می‌کنید؟ اگر او در جلسه حضور نداشت قضیه فرق می کرد، اما وقتی او و مالک باشگاه حضور دارند و تمام قضایا به خوبی و خوشی ختم به خیر شده است دیگر این موضوعات به من ربطی ندارد. اگر من می دانستم که چنین اتفاقی قرار است رخ دهد بدون شک خودم را درگیر این مسائل نمی کردم. الان تمام بحث من این است که هر چیزی باید طبق قانون پیش برود و الان هم آن قدر شجاعت دارم که می گویم اگر آدمی پیدا شود که فرد درستی بوده و اهل فوتبال باشد، بیاید و جلوی تمام بازیکنان و هر کس دیگری حق را به مالک باشگاه بدهد، نه 2 نفر بلکه همان یک نفر بگوید که در اتفاقات رخ داده حق با مالک باشگاه است، در این صورت می روم و دیگر پشت سرم را نگاه نمی کنم.

 دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

** واکنش تند جهانیان مالک باشگاه نفت طلائیه در مورد اظهارات علی کریمی

جهانیان: کریمی با ما به عنوان مربی قرارداد دارد نه سرمربی/ بخش خصوصی هستیم و با کسی شوخی نداریم

 حمید رضا جهانیان مالک باشگاه فوتبال نفت طلائیه در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت سرمربی این تیم گفت: قرارداد حمید درخشان به 4 ماه گذشته برمی گردد. او سرمربی رسمی تیم بود اما بعد از واگذاری به نفت بازنگشت و ما هم کریمی را به عنوان سرمربی معرفی کردیم. اما بعد از آن کریمی با ما همکاری نکرد. ما نیز نتوانستیم در سایت ای اف سی برای اخذ مجوز حرفه ای گری نام کریمی را وارد کنیم. بنابراین مجبور شدیم فرد دیگری را به عنوان سرمربی معرفی کنیم. به همین دلیل مجددا از درخشان دعوت کردیم و بندهای جدیدی به قرارداد او اضافه و آن را اصلاح کردیم.

او افزود: ما کریمی را به عنوان مربی تیم نفت معرفی کرده ایم اما او همکاری نمی کند. این در حالی است که ما هنوز عذر کریمی را نخواسته ایم. او دستورات باشگاه را اجرا نمی کند و تک روی می کند. کریمی معتقد است بهتر از او وجود ندارد البته در بسیاری از موارد درست می گوید اما این روش در فوتبال ما جواب نمی دهد و همه باید تحت نظر باشگاه باشند. این باشگاه است که تصمیم کسی گیرد چه کسی کجا باشد.

جهانیان ادامه داد: کریمی اعتراض خود را با نافرمانی نشان می دهد و این گونه می خواهد خواسته های خود را به کرسی بنشاند. اما فراموش کرده است که ما بخش خصوصی هستیم و با کسی شوخی نداریم. ما هزینه می کنیم و انتظار داریم هزینه ها نتیجه بخش باشد. کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد و نمی توان روی اخلاقش برنامه ریزی کرد. روز اول ما یکدیگر را در آغوش کشیدیم. او قول داد نفت را از بحران خارج می کند و من از او خواستم خواسته اش را بگوید.کریمی نیز گفت من فقط می خواهم کسی در کارم دخالت نکند. من هم به او این اطمینان را دادم که حمایتش می کنم.

مالک باشگاه نفت تصریح کرد: ما حتی روی مبلغ قرارداد کریمی چانه نزدیم و من از او خواستم خودش مبلغ را مشخص کند و سرانجام روی مبلغ 1 میلیارد به توافق رسیدیم. ده درصد مبلغ نیز به او پرداخت شد. این روند ادمه داشت تا به بازی پیکان رسیدیم. کریمی کاملا برای شکست بهم ریخته بود. اما من به رختکن رفتم و از او و بازیکنان تقدیر کردم.

دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

جهانیان درباره تهدید بازیکنان به کسر قراردادهایشان گفت: این تهدید نیست. در جلسه ای که داشتیم قرار بر این شد بازیکنانی که از فرامین باشگاه اطاعت نمی کنند از 5 تا 50 درصد جریمه شوند. قبل از این قرار بود عاشورا و تاسوعا تمرینی برگزار نشود اما سرخود در روز تاسوعا جلسه تمرینی برگزار و حرمت شکنی شد. این نافرمانی ادامه داشت و ما مجبور شدیم برای جلوگیری از ادامه نافرمانی این تصمیم را بگیریم.

جهانیان درباره روند برطرف کردن مشکلات نفت برای حضور در آسیا ادامه داد: ای اف سی 15 آیتم را به ما اعلام کرده است. این آیتم ها یک به یک در حال برطرف شدن است. دیون دولت بزرگ ترین مشکل ما بود که حل شد.

او خاطر نشان کرد: ما اجازه بی حرمتی به پیشکسوتان را به خودمان نمی دهیم، اما گاهی افراد با تصمیم غیرعقلانی خود باعث می شوند چنینی مشکلاتی به وجود آید.

** علی کریمی در پاسخ به اظهارات جهانیان واکنش نشان داد.

کریمی: علاقه ای به حضور مجدد در نفت ندارم/ به ای اف سی شکایت می کنم

کارهای قانونی شکایت از باشگاه نفت را انجام داده ام و ادامه کار را به وکیلم واگذار می کنم. برای تشکیل پرونده به فدراسیون آمده ام. طرح شکایت کرده ام و منتظرم روند قانونی خود را طی کند.

 او درباره صحبت های جهانیان درباره اخلاقش و مبلغ قراردادش اظهار کرد: اگر جهانیان امروز به این نتیجه رسیده است که اخلاق من خوب نیست مشکل خود اوست. به اخلاق خودم افتخار می کنم. اگر به گذشته بازگردم همین جوری خواهم ماند. درباره قرارداد نیز باید بگویم عرف قرارداد این است که مربی در ابتدا 30 درصد از قرارداد خود را بگیرد. من با 10 درصد کار خود را آغاز کردم.

 کریمی ادامه داد: زمانی که من با تیم نفت قرارداد امضا کردم در کلاس مربیگری درجه B حضور داشتم. مدارک این کلاس نیز هست و می توانم ثابت کنم. دست امثال جهانیان برای من رو شده است. مصاحبه های او برای مهم نیست.

 ملی پوش سابق فوتبال درباره حضورش به عنوان مربی در تیم نفت تصریح کرد: علاقه ای برای حضور مجدد در نفت و دیدن جهانیان ندارم چون از افراد دروغگو خوشم نمی آید. همه سابقه من و سابقه جهانیان را می دانند. حالا باید قضاوت کرد که حق با کیست. من بعد از شکایت دیگر مصاحبه نمی کنم.

 او اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال باید خود پیگیر باشد. من قرار داد رسمی با نفت دارم. من با پیامک نیامده ام که با پیامک بروم.

 او درباره احتمال شکایت به ای اف سی گفت: اگر شکایتم به جایی نرسد به ای اف سی شکایت می کنم. محرم است و مانند امام حسین (ع) به دنبال حقم می روم. اگر من به ای اف سی شکایت کنم رزومه بدی برای فدراسیون می شود.

 کریمی درباره تمرین روز تاسوعا تیم نفت بیان کرد: تیم ملی هم با ما در روز تاسوعا تمرین کرد. تیم ملی هم در عاشورا بازی کرد و اتفاقا پیروز شد. ما روز تاسوعا خوشحالی نکردیم فقط ورزش کردیم.

 کریمی درباره علاقه جهانیان به بازیگران گفت: بله این آقا هر موقع با ما جلسه می‌گذاشت یک بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و... در کنار خود به جلسه می‌آورد. به هر حال این‌طور مسائل به خودشان ارتباط دارد، دیروز هم اگر به ملاقات جمشید مشایخی رفته کارش خوب بوده است و جای تقدیر دارد.

دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

او بیان کرد: سوال من از شما این است، چرا وقتی کارهای نهایی انتقال باشگاه انجام نشده اسم تیم را به نفت طلائیه تغییر دادند. در همه جاها وقتی قرار است اسم تیمی را تغییر دهند باید انتقال به طور قطعی انجام شود اما برای اینکه بعدها مدعی نشوند که کادر را تغییر ندادند، در این باره اعلام رسمی نمی‌کنند، اما شما بروید ببینید جدیدا در مراجع خبری خود از تغییر کادرفنی صحبت کردند، کادرجدید هم معرفی کردند.

کریمی افزود: همه این کارهایی که انجام شده خودش مستند است و نشان می‌دهد که کادر تغییر کرده و ما اینها را سند کرده و تحویل می‌دهیم. مربی عوض کردن که اینطور نیست، شما یکی را بردارید و با فرد دیگری عکس بگیرید. همه چیز حساب و کتاب دارد، بعضی وقت‌ها کارهایی که انجام می‌دهند حتما باید تبعات آن را هم ببینند. ما دیگر خودمان در این کارها استادیم و نمی‌خواهد برای ما چنین کارهایی انجام بدهند. برای همین امروز بازیکنان را به محل تمرین برده ولی اجازه ورود ندادند تا 7،8 صبح مشکلی وجود نداشت اما به یک باره مانع ورود ما به محل تمرین شدند. اشکال ندارد، ما هم از بازیکنان استشهاد جمع کردیم که به محل تمرین آمدیم و به ما اجازه تمرین داده نشد. من برنامه یک ماهه خود را به باشگاه ارائه داده بودم و همه بازیکنان می‌دانستند تا بازی با استقلال چه برنامه‌ای در دستور کار داریم.

سرمربی برکنار شده تیم نفت طلاییه درباره جریمه 50 درصدی بازیکنانش خاطرنشان کرد: 50 درصد کدام است، در کجای قانون آمده یک باشگاه می‌تواند 50 درصد قرارداد بازیکنان را کم کند، اگر این طور باشد همه باشگاه‌ها می‌رفتند بهترین خریدها را می‌کردند و در طول فصل هم یک بازی درآورده و 50 درصد قرارداد بازیکنان را کم می‌کردند. این حرف‌ها کدام است، بازیکن یک قرارداد می‌بندد، 9 تا 10 درصد این قرارداد به سازمان لیگ جهت صدور کارت و موارد دیگر، فدراسیون و... جاهای دیگر می‌رسد، همه این کسری‌ها از قرارداد بازیکنان انجام می‌شود و باشگاه هم آنها را به حساب بازیکن می‌زند اما الان هیچ کس از سازمان لیگ و فدراسیون نیست که به کار بازیکنان رسیدگی کند.

 او افزود: هم اکنون کفاشیان با لبخند از کنار ما رفت، نمی‌دانم چرا کسی از فدراسیون نباید پاسخگو باشد. اگر فدراسیون سخنگو ندارد دبیر یا رئیس فدراسیون جواب بدهند. اگر قرار باشد 50 درصد قرارداد بازیکن را باشگاه کم کنند و 10، 15 درصد هم به اداره مالیات بدهند و 10 درصد هم سازمان لیگ و فدراسیون و... بگیرند برای بازیکن چه می‌ماند؟ در این مواقع است که فدراسیون و سازمان لیگ پاسخگو باشند و به کار بازیکنان رسیدگی کنند. الان باید یکی به ما اعلام کند چرا باید قبل از اینکه شکایت خود را مطرح کنم، 2 درصد از کل قراردادم را به عنوان فیش پرداختی واریز کنم؟ این یعنی چه؟! اول باید ببینند بازیکن و مربی به چقدر از حق و حقوق خود می‌رسند و بعد درصد خود را بگیرند. مگر می‌شود که هنور برای ما کاری انجام نداده فیش پرداختی بدهند؟ حکم طلبم از تراکتورسازی برای سال 93 است که حتی کمیته استیناف هم رای به شود من داده اما به پولم نرسیدم، چه کسی الان پاسخگوست؟ شما خبرنگاران فقط منتظرید من حرف جنجالی بزنم، الان 2،3 روز است که صحبت می‌کنم آن هم نه صحبت جنجالی بلکه حقیقت را می‌گویم، باید بروید پیگیری کنید که قانون چه می‌گوید.

کریمی درباره انتقال باشگاه نفت به جهانیان موقت است و هنوز قطعی نشده، تصریح کرد: الان شما می‌بینید اسم تیم، نفت طلاییه شده و این را فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده است، به هر حال وقتی ایشان آمده و تیم را تحویل گرفته قطعا تضمین داده که مشکلات را حل کند. برای اینکه تیم را به او بدهند مسلما از او سندی برای تضمین گرفته‌اند و چنانچه نتواند به تعهدات خود عمل کند به مشکل خواهد خورد. اینطور نیست که بیایند و بگویند ما آمدیم و یک مقطعی تیم را تحویل گرفتیم و مصاحبه‌ها و عکس‌هایی گرفته شد و رفتیم، باید جوابگو باشند. آنها باشگاه را از وزارت نفت تحویل گرفتند و قطعا وزارت نفت سندی از آقایان گرفته است.

دعوای کریمی و جهانیان بالا گرفت

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: معجزه همیشه اتفاق می‌افتد. سخت است، اما غیرممکن نیست. بازی‌هایی بوده که در آن معجزه رخ داده، مانند بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن یا دیداری که اخیرا که در شرق آسیا اتفاق افتاد. متأسفانه بازی رفت از دست بچه‌ها در رفت و اگر دو بر صفر به پایان می‌رسید، شرایط برای ما راحت‌تر بود. ما هم به مانند هواداران و مردم دوست داریم معجزه‌ای اتفاق بیفتد و نتیجه‌ای رقم بخورد که باعث خوشحالی‌مان شده و نماینده‌ای در فینال داشته باشیم.

او درباره محرومیت طارمی افزود: هنوز که هنوز است نمی‌دانیم جریان چیست. یک نفر باید مقصر باشد. طبیعتا هر کسی مقصر است، باید تاوان سنگینی بدهد. بازی کردن با احساسات مردم خوب نیست. همیشه دوست داریم بعد اتفاقات دنبال علت آن برویم، چرا قبل آن دنبال این مسائل نمی‌رویم؟ طاهری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس که در جریان ریز کارهای باشگاه است، باید توضیح دهد. مصاحبه‌ای از او ندیده‌ام و باید داستان‌ را تعریف کند. هر چقدر صحبت نکند، مردم ذهنیت‌شان بدتر شده و شرایط هم بد می‌شود. بهتر است با مردم روراست باشند. متأسفانه تنها چیزی که در فوتبال با آن غریبه هستند، رو راستی است. کسی که مقصر است باید عواقب این قضیه را برعهده بگیرد.

وی درباره اینکه قرار است سرمربی سپاهان شود، تصریح کرد: پیشنهادم به سپاهان برای سرمربیگری این تیم، آوردن محرم نویدکیاست. تنها محرم است که می‌تواند سپاهان را نجات دهد. او همبازی من بوده و سیستم اخلاقی او مانند من است. از نظر فنی و اخلاقی از محرم خوشم می‌آید و دوستش داشتم. تنها دوای درد سپاهان، محرم است و اگر هر فرد دیگری بیاید، شرایط باز هم همین خواهد بود. پیش از این گفته بودم سپاهان مربی خارجی و بازیکنان خوبی دارد. آنها با حسین فرکی قهرمان شدند اما سال بعد آن، به هفته چهارم نرسیدند و مربی را تغییر دادند.

انتهای پیام/

علی کریمی ممنوع الورود شد/ شکایت کریمی از مالک باشگاه نفت طلائیه + تصاویر

 اظهارات علی کریمی و جهانیان در مورد تنش های موجود در باشگاه نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
درست نبودکارشون حداقل دستمزدشو بدن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حق باکریمی بوده وهست خرابش کردن
آخرین اخبار