حمید درخشان و تکرار یک اشتباه بزرگ/ محبوبیت از دست رفته روی یک ‌نیمکت شکسته

مسئولان باشگاه نفت طلائیه شب گذشته بار دیگر حمید درخشان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند تا علی کریمی به صورت ناخواسته از سمت خود کنار رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان باشگاه نفت طلائیه شب گذشته بار دیگر حمید درخشان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند تا علی کریمی به صورت ناخواسته و بدون اینکه استعفای رسمی از سرمربیگری نفت داشته باشد از سمت خود کنار رود.

با توجه به اینکه حمیددرخشان پس از جدایی از نفت طلائیه بارها مسئولان باشگاه نفت را نسبت به پرداخت مطالباتش تهدید به شکایت کرد، انتخاب او به عنوان جانشین کریمی منجر به ابهام هایی شده که این امر می تواند این تیم را با چالش های جدی روبرو کند.

به نظر می رسد حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت که هفته پیش دچار اختلاف جدی شد قصد دارد با انتخاب درخشان از جادوگر فوتبال آسیا انتقام بگیرد چرا که او پس از نشستن روی نیمکت نفت طلاییه بارها به تصمیم غیرحرفه ای حمیددرخشان برای رها کردن تمرینات این تیم واکنش نشان داد و او را یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش مقابل پیکان و گسترش فولاد دانست.

از طرفی بحث مطالبات درخشان از باشگاه نفت یکی از مسائلی است که از همان ابتدای روی کار آمدن مالک جدید باشگاه حسابی برای جهانیان دردسرساز شد و به همین دلیل او که در روزهای اخیر بارها از انتخاب سرمربی جدیدخارجی برای هدایت تیمش صحبت کرده بود تصمیم گرفت حمیددرخشان را به نفت طلاییه باز گرداند تا با این روش از زیر بار مبلغ پرداخت سنگین قرارداد مربی خارجی رها شود و درخشان را با همان قرارداد قبلی روی نیمکت بنشاند. فارغ از اینکه این موضوع از لحاظ حقوقی و همچنین از بین رفتن انگیزه و روحیه بازیکنان نفت می تواند تبعات سنگینی را به همراه داشته باشد.

البته مالک جدید باشگاه نفت که نشان داده است از لحاظ مدیریتی تعادلی ندارد در ابتدا قصد داشت فردی گمنام به نام پژواک کرم پور را روی نیمکت سرمربیگری نفت بنشاند.این فرد ایرانی-آلمانی در حالی به عنوان مدیرفنی و همچنین مربی تیم نفت انتخاب شد که پیش از این سابقه حضور در تیم های کاسپین قزوین و همچنین فراز بعثت کرمانشاه را در کارنامه دارد و با چنین سابقه ای می توانست در کمال ناباوری با اقدام عجیب و غریب مالک باشگاه نفت روی نیمکت سرمربیگیری یکی از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بنشیند.

در واقع جهانیان نشان داد که انتخاب سرمربی خارجی برای تیم تحت امرش یک بلوف بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد. حمیددرخشان که نشان داده در سال های اخیر برای نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری از هر راهی استفاده می کند بار دیگر با قبول کردن سرمربی نفت نشان داد هیچ جایگاهی برای خودش به عنوان یکی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران قائل نیست و ترجیح می دهد به هر قیمتی سرمربیگری یک تیم را بر عهده بگیرد. هواداران پرسپولیس اتفاق تلخی که او در زمان سرمربیگری علی دایی به همراه حمیدرضا سیاسی راه انداخت خوب به یاد دارند و حال درخشان آن اشتباه بزرگ را در تیم کم هوادار نفت تکرار می کند.

در پایان باید گفت علی کریمی عزمش را برای شکایت از باشگاه نفت جذب کرده و بدون شک به سادگی از نام حمیدرضا جهانیان و حمید درخشان نمی گذرد.

انتهای پیام/

باشگاه نفت طلائیه و حاشیه های سرمربیگری کریمی و درخشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
بذار این پولو ازشون بگیره تا یاد بگیرن هر روز مربی عوض نکنن
آخرین اخبار