سرپرست تیم فوتبال نفت طلائیه:یک هفته برای ارسال فهرست تیم به AFC مهلت داریم

حمید منوچهری گفت: مدارک و فهرست نفرات باشگاه نفت طلائیه را در مدت یک هفته به AFC ارسال می کنیم.

حمید منوچهری در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مهلت مسئولان باشگاه نفت طلائیه تهران برای ارسال فهرست این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: روز گذشته(یک شنبه) همراه با حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه به سازمان لیگ رفتیم و کارهای مقدماتی مربوط به ارسال فهرست این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا را انجام دادیم.یک هفته برای اتحویل این فهرست زمان داریم و قرار است در این مدت اسامی و مدارک بازیکنان تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.


او درمورد آخرین وضعیت تیم نفت طلائیه برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان نفت در یک هفته اخیر زیرنظر حمید درخشان و کادرفنی اش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و برای دیدار مقابل صنعت نفت آماده هستیم. پنج شنبه هفته جاری برای برگزاری این بازی به آبادان می رویم و امیدواریم با انجام بازی منطقی نتیجه خوبی کسب کنیم.

منوچهری درباره زمان برگزاری اردوی تیم نفت طلائیه گفت: قرار است ۹ آبان و پس از دیدار با استقلال به اردو برویم اما محل دقیق آن مشخص نیست.

سرپرست تیم فوتبال نفت طلائیه تهران درمورد احتمال کناره گیری حمیدرضا جهانیان از مالکیت این باشگاه اظهار کرد: این بحث شایعه است. زمانیکه جهانیان به صورت مداوم در سازمان لیگ حاضر می شود و پیگیر رفع امور است، در واقع مشکلات نفت طلائیه حل شده است.

انتهای پیام/



اظهارات منوجهری درباره وضعیت نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار