منوچهری:کریمی را دوست داریم و به خواست او در تمرین شرکت کردیم

بازیکن تیم نفت طلاییه گفت:ما علی کریمی را دوست داریم و به خواست او در تمرینات حضور یافتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امین منوچهری در حاشیه تمرین امروز تیم نفت طلاییه اظهار کرد:در فوتبال همه از بازیکنان انتظار دارند که حرفه‌ای باشند اما این باید شامل همه بخش‌ها شود. ما علی کریمی را دوست داریم و به خواست او در تمرینات حضور یافتیم.

او ادامه داد:من فکر می کنم پس از اینکه جهانیان به عنوان مالک جدید باشگاه نفت طلاییه انتخاب شد مراسمی را در حدود سه هفته پیش در یکی از رستوران های مجلل شهر تهران با حضور تمام اعضای تیم برگزار کرد و تمام اعضای تیم موافق انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم بودند و من فکر می کنم در این 3هفته ارتباط و علاقه بازیکنان به شخص کریمی نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.در واقعا بازیکنان هنوز هم علاقه مندند تا کریمی به عنوان سرمربی تیم باقی بماند.

مهاجم تیم نفت در پایان گفت:باید بگویم اگر در این 3هفته اتفاقی افتاده است ما از آن بی اطلاعیم.اگر مشکل بین کریمی و مالک باشگاه حل و به شکل صحیحی مدیریت می شد بدون شک می توانست اتفاقات بهتری برای تیم نفت طلاییه رقم بخورد.در هر صورت علاقه ای که بازیکنان به شخص کریمی دارند زیاد است.در ضمن علاقه من هم به سرمربی تیممان از زمانی که به این تیم آمده ام بیشتر شده است.

انتهای پیام/

اظهارات منوچهری در حاشیه تمرین امروز نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار