برگزاری سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله

سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله درشهرستان فومن برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با همکاری شهرداری و شورای شهر شهرک تاریخی ماسوله ، سوگواره عاشورایی ( مسابقه عکس محرم ماسوله ) برگزار می کند.

وی با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و تمام رده های سنی می توانند در آن شرکت کنند، افزود: محوریت موضوع مسابقه را محرم، مراسم، آئین ها و آداب و رسوم مذهبی ماه محرم در شهرک ماسوله : ( علم و علم بندان – سوگواری محرم در ماسوله ) است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت :شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با انواع دوربین های خانگی، حرفه ای و تلفن های همراه تهیه کنند و از طریق تلگرام به شماره ٠٩١١٧٠٧٤٧٢٣ ارسال و یا لوح فشرده از فایل عکس ها به دبیرخانه یا دفتر هیئت اجرایی مسابقه به آدرس شهرستان فومن ، شهرک تاریخی ماسوله ساختمان شهرداری ارسال کنند.

یوسف نیک انجام با تأکید بر اینکه هیچ گونه ویرایش توسط نرم افزارهای رایانه ای بر روی عکس ها قابل قبول نیست و عکس های بی کیفیت و خارج از موضوع حذف می شوند، خاطرنشان کرد: هر شرکت کننده می تواند پنج اثر خود را با کیفیت مناسب و با فرمت jpeg ارسال کنند.

وی تصریح کرد : مهلت ارسال آثار تا ٣٠ مهرماه بوده و اختتامیه و جوایز به نفرات برتر در تاریخ ١٩ آبان اهداء و تمامی آثار ارسالی نیز در قالب نمایشگاه عکس محرم ماسوله به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/ق

 

سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله درفومن

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.