فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه؛

وقوع سرقت از ابتدای سال تاکنون روند کاهشی داشته است

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ازکشف ۴۴۷ مورد سرقت و دستگیری ۳۶۰ سارق طی شهریور امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت:ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه این طرح را روز گذشته به مدت ۲۴ ساعت اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۲۸ مورد انواع سرقت کشف و ۱۷ سارق دستگیر شدند، گفت: پنج فقره از این سرقت ها مربوط به سرقت خودرو، ۱۴ فقره مربوط قطعات خودرو، ۲ فقره مربوط به سرقت اماکن و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت هستند.

 شیرزادی با بیان اینکه آمار وقوع سرقت از ابتدای سال تاکنون روند کاهشی داشته است، بیان کرد: در شهریور ماه امسال آمار وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه در شهریور ماه امسال ۳۶۰ سارق دستگیر شده اند، گفت: در این ماه ۴۴۷ مورد سرقت کشف شده و میزان دستگیری سارقان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۳ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به شروع سال تحصیلی و افزایش ترددها گفت: پلیس این شهرستان با بکاریگیری تمامی ظرفیت های برون سازمانی و استقرار کارکنان ستادی در مناطق پرتردد و مراکز خرید به صورت ویژه ماه مهر را پوشش می دهد و با توجه به اینکه امنیت در کرمانشاه مردم محور شده است لذا با برنامه ریزی و حمایت شهروندان، تلاش خواهیم کرد تا روند کاهشی سرقت حفظ شود.

 

انتهای پیام/ز

تلاش خواهیم کرد تا روند کاهشی سرقت حفظ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار