دستگیری اراذل و اوباش شاخص شهر کرمانشاه

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری اراذل و اوباش شاخص شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدامات اوباشگرانه اراذل از چشمان پلیس دور نمی ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد رستمی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اجرا مرحله دوم طرح سراسری مبارزه با اراذل و اوباش با هماهنگی مقام قضائی در سطح شهر کرمانشاه  گفت: گزارشات مردمی حاکی از اخاذی و مزاحمت دو تن از اراذل شناسنامه دار شهر کرمانشاه بود، لذا با جمع آوری مدارک و ادله لازم و اخذ مجوزهای قضایی، محل سکونت آنان مورد بازرسی قرار گرفت و هر دو متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تخریب اموال عمومی و خصوصی، اخلال در نظم، سرقت و ایراد ضرب و جرح عمدی از جمله سوابق کیفری متهمان است، لذا جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح دو نفر دیگر از اراذل شهر کرمانشاه که اقدام به قدرت نمایی و تخریب اموال یک واحد صنفی کرده بودند، با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: دو تن از اراذل نیز که به اتهام مشارکت در قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم و تهدید به قتل یکی از شهروندان تحت تعقیب کیفری قرار داشتند، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان نسبت به اقدامات اوباشگرانه برخی مجرمان سابقه دار هشدار داد و گفت: این افراد به صورت مستمر تحت نظارت پلیس قرار دارند و در صورت بروز مشکل برای شهروندان، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.