کرمانشاه؛

24 بار مجازات حبس در پرونده شرور سابقه دار

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: متهم پیش از این نیز 24 بار به دلایل مختلف راهی زندان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" از دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این متهم به اتهام های نزاع و درگیری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت و خرید و فروش مواد مخدر تحت تعقیب بود.

وی افزود: در راستای طرح مبارزه با اراذل و اوباش ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شرور سابقه دار را در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شناسایی کردند و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم پیش از این نیز 24 بار به دلایل مختلف راهی زندان شده است، توضیح داد: این شرور پس از مشاهده ماموران، با آنان درگیر شد و با همکاری دوستانش قصد فرار داشت که در مقابل اقتدار پلیس به ناچار به تسلیم شد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه از محل اختفای متهم سلاح سرد و یک قوطی اسپری غیر مجاز دفاع شخصی کشف شده است، گفت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی تاکید کرد: طرح مقابله با اراذل و اوباش به صورت مداوم در شهرستان کرمانشاه اجرا می شود و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار