المیادین: تشییع پیکر شهید حججی حامل پیام‌های متعددی از طرف ملت ایران به حامیان پشت پرده داعش است

شبکه المیادین حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی را پیامی برای حامیان پشت پرده داعش توصیف کرد.

المیادین: تشییع پیکر شهید حججی حامل پیام‌های متعددی از طرف ملت ایران به حامیان پشت پرده داعش استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: پایتخت ایران در صحنه هایی بی سابقه، با شهید محسن حججی وداع کرد. آنچه در میدان امام حسین (ع) تهران دیده شد، خلاصه نمادینی از اوضاع ایران اسلامی بود. ایرانی‌ها می گویند این تصاویر مربوط به منطق «پیروزی خون بر شمشیر» است. ایرانی‌ها بر اساس این منطق، در چارچوب اصولی عمل می کنند که به سیاست این کشور و این بار در مقابله با تروریسم تبدیل شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: پیش از مراسم تشییع، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با خانواده شهید حججی با حضور فرماندهان بلندپایه نظامی دیدار کردند. این مراسم فقط برای گرامیداشت یک شهید نیست، بلکه ترسیم بعضی از عواملی است که ایرانی‌ها را واداشت تا جبهه های نبرد در سوریه شرکت کنند. شعارهای شرکت کنندگان در این مراسم تشییع، تلفیقی از عزاداری و تهدید بود.

در ادامه این گزارش آمده است: شهید حججی یکی از صدها شهید ایرانی در سوریه است، اما به نمادی برای این شهیدان تبدیل شد. این مراسم فقط برای تشییع پیکر یک شهید ایرانی که به دست داعش سر او بریده شد نیست، بلکه فراتر از این، حضور گسترده مردم در این مراسم حامل پیام های متعددی از طرف ملت ایران به حامیان پشت پرده داعش است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
حامل پیام به همه کسانی که ملت ودولت ایران را نشناختند
آخرین اخبار