جهانیان:علی کریمی کم تجربه است/ فردا سرمربی جدید را معرفی می کنیم

مالک باشگاه نفت طلائیه گفت:كريمى فرد بزرگ اما کم تجربه است و در بازى پيكان فكر مى كنم روحيه او بهم ريخت و تصميم گرفت ديگر سرمربى تیم نباشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، جهانيان درباره نحوه انتخاب سرمربى توسط بازيكنان تيم بیان کرد: به هيچ عنوان انتخاب سرمربى ما بر اساس خواسته بازيكنان تيم نبوده است .زمانى كه تيم را در اختيار گرفتيم همان روز با على كريمى جلسه اى را برگزار كرديم و با او توافق شد و خواستم همان شبانه او را به بازيكنان معرفى كنيم.

او در مورد استعفاى كريمى گفت :كريمى فرد بزرگ اما کم تجربه است و در بازى پيكان فكر مى كنم روحيه او بهم ريخت و تصميم گرفت ديگر سرمربى ما نباشد.


چندين جلسه را با او برگزار كرديم و حتى پس از بازى با پيكان در رختكن حاضر شدم و از او تشكر كردم .من رابطه خوبى با كريمى در رختكن داشتم و اينكه گفته مى شود با او خوب رفتار نكردم كذب است.يك گل در بازی با پیکان بسیار با ارزش بود.


مدير عامل باشگاه نفت در مورد حضور كريمى در تمرين نفت پس از استعفا گفت :كريمى فردى حرفه اى است و باشگاه ما هم حرفه اى خواهد بود .متاسفانه تجربه كمى دارد و با توجه به پيامكى كه ارسال كرد ما هم پذيرفتبم و احترام گذاشتيم.


او ادامه داد :پيامك ارسالى كريمى را اجرائى كرديم و با مربى خارجى صحبت كرديم و اكنون هم در راه اين هستم تا در نشست براى مربى جديد مذاكره كنيم .فردا از گزينه جديد رونمايى مى كنيم.

او درباره اينكه در گفتگويى اعلام كرده بود حضور على كريمى طبق خواسته بازيكنان بوده است گفت :همان طور كه گفتم ما جلسه اى را با على كريمى داشتيم و پس از توافق خواستم تا او را به بازيكنان معرفى كنم و با توجه به اينكه تمرين هاى تيم به مدت ١٠ روز تعطيل بود به همين دليل روحيه خوبى نداشتند و كادر فنى گذشته آنها را رها كرده بودند .پس از اجازه از على كريمى ضيافت شامى را بر پا كرديم و تمامى بازيكنان را دعوت كرديم و صحبت هاى لازم انجام شد و در فضاى دوستانه از بازيكنان سوال كردم كه آيا شما تمايل به حضور كريمى داريد يا خير كه همه قبول كردند و به نوعى كار من را در انتخاب كريمى راحت كردند.


جهانيان افزود: پس از اينكه ديدم بازيكنان موافق حضور كريمى در رأس كادر هستند به اين ترتيب نظر آنها را قبول كردم و به همه بازيكنان تبريك گفتم.به نظرم رسانه ها هستند كه شاكله تيم ها را بر هم مى ريزند .


مدير عامل باشگاه نفت درباره اينكه مطرح شده مديريت در نظر داشته به دليل جايگزين كردن درخشان توپ را به زمين بازيكنان بياندازد گفت :من مسئول اين فكر ها نيستم .تا جايى كه من مى دانم كار ما زيبا بوده و اين اتفاق در اروپا هم رخ مى دهد .چيز عجيب و غريبى نبوده و متاسفانه فوتبال ما سنتى است و همه در همين سطح فكر مى كنند.


او ادامه داد :انتخاب على كريمى از پيش انجام شده بود و ما تنها از طريق اينكه بازيكنان هم به حضور كريمى راضى هستند به اين روش اعلام كرديم .


جهانيان بيان كرد :خبرنگار ها از نظر من چشم و زبان جامعه هستند اما متاسفانه خيلى از خبرنگارانى كه من مى شناسم شرايطشان رفاه و آسايش آنها خيلى بهم ريخته است و شرايط اقتصادى آنها اجازه نمى دهد به ماموريت اصلى بپردازند.

مدیرعامل باشگاه نفت افزود :مشكل دارايى و مالياتى را حل كرديم .از دوستان دعوت مى كنيم تا تسويه حساب صورت بگيرد و در چند روز آينده مشكل مالى بقيه را نيز حل كنيم .

انتهای پیام/

مشکلات باشگاه نفت طلائیه حل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار