سوء تفاهم پیامکی سرمربی و مالک باشگاه نفت طلائیه/ استعفای کریمی، از تاکید تا تکذیب

بحث استعفای علی کریمی از سرمربیگری تیم فوتبال نفت طلائیه تهران با ابهام های مختلفی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درپی مطرح شدن استعفای علی کریمی از سرمربیگری تیم فوتبال نفت طلائیه تهران و تکذیب این امر از سوی جادوگر فوتبال ایران، یکی از مدیران نزدیک به باشگاه نفت طلائیه توضیحاتی را ارائه کرد.

او در گفت و گو با خبرنگار ما باین کرد: علی کریمی به صورت رسمی استعفا نکرده است و قصدی هم برای انجام دادن این کار ندارد.علی کریمی در پیامی که برای حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه ارسال کرده، به او گفته است اگر امکانات لازم  برای تیمش فراهم نشود، از نفت جدا می شود و این امر به معنی استعفا نیست. به هر حال برای رفع مشکلات باید زمان طی شود.

این مقام مسئول درمورد مذاکره مالک باشگاه نفت طلائیه با سرمربیان خارجی اظهار کرد: علی کریمی هفته گذشته با حکم جهانیان به عنوان سرپرست تیم های آکادمی باشگاه نفت انتخاب شد. برهمین اساس قرار است او 2 مربی خارجی به مالک باشگاه معرفی کند و نبایست این 2 موضوع با هم تداخل پیدا کند چراکه مالک باشگاه نفت قصد دارد از مربیان خارجی در تیم های پایه استفاده کند.

او درپایان خاطرنشان کرد: علی کریمی با اقتدار به فعالیتش در تیم نفت طلائیه ادامه می دهد و با نظر او یک مربی خارجی هم به کادرفنی تیم اضافه می شود. بنابراین نبایست اظهارات او در پیامکی برای جهانیان ارسال و در آن تاکید کرده است پس از بازی با سپاهان دنبال مربی باشید را به معنی استعفا  از سرمربیگری تعبیر کرد.

انتهای پیام/

استعفای کریمی تکذیب شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۶
444444444444444444
آخرین اخبار