درخشان: تفاوت پرسپولیس با الهلال 4 گل نبود/ امیدوارم استعفای کریمی با خیر و خوشی همراه باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فاصله تیم پرسپولیس با الهلال 4 گل نبود و غیبت بازیکنان اصلی منجر به این شکست سنگین شد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره علت شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال عربستان اظهار کرد:  غیبت مدافعانی از جمله سید جلال حسینی و محمد انصاری باعث تزلزل خط  دفاع پرسپولیس در این بازی  شده بود. همچنین نبود طارمی هم بر روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود و آنها توانستند بازی همیشگی خود را ارائه بدهند.

او ادامه داد: الهلال عربستان نسبت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی کرده بود و سطح کیفی بازی اش نسبت به پرسپولیس بهتر بود. به نظرم فاصله باشگاه پرسپولیس با الهلال عربستان به اندازه 4 گل نبوده است و غیبت بازیکنان اصلی باعث شد که پرسپولیس شکست سنگینی برابر حریف عربستانی خود متحمل شود.

نبود طارمی بر روی روحیه بازیکنان تاثیر گذار بود 

درخشان درباره محرومیت طارمی گفت: طارمی بازیکن باکیفیتی است و نبود این بازیکن بر روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود و همین موضوع در شکست سرخپوشان پایتخت نقش اساسی داشت. به هر حال بازیکنان ما حرفه ای به موضوع نگاه نمی کنند و بر پایه احساسات تصمیم گیری می کنند و همین موضوع بر روند بازی شان تاثیر منفی می گذارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند در این بازی گفت: زمانی که خط دفاعی تیم شکننده باشد در آن صورت دروازه بان هم صدمه می بیند. مدافعان پرسپولیس متزلزل نشان دادند و بیرانوند هم نتوانست توپهای مهاجمان الهلال را دفع کند و چهار گل هم دریافت کرد. 

فشردگی بازی ها منجر به افت بدنی پرسپولیسی ها شده است 

او درباره عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: بازی های پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده برگزار می شود، براین اساس خستگی در ساق های بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و آنها از لحاظ بدنی افت کردند.

درخشان درباره زوج علیپور و منشا گفت: این دو بازیکن نتوانستند انتظارات را برآورده کنند چرا که از سوی هافبک های پرسپولیس به خوبی تغذیه نشدند.

امکان جبران شکست سنگین برابر الهلال وجود دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای صعود به فینال اظهار کرد: به هر حال نباید ناامید شویم چرا که با رفع مصدومیت بازیکنان و حضور نفرات اصلی در بازی برگشت شرایط بهتر می شود و امکان جبران شکست سنگین وجود دارد.

او ادامه داد: موضوعی غیر ممکن نیست و در زمان استانکو سه گل از تیم قزاقستانی خوردیم اما در بازی برگشت در تهران 5 گل به حریف خود زدیم و به مرحله بعد صعود کردیم. ایراد بزرگ پرسپولیس این است که بازی های خود را بدون هوادار برگزار می کند و همین موضوع بر روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته است.

درخشان درباره شایعه استعفای علی کریمی گفت: من هم از رسانه ها شنیدم و اطلاع زیادی ندارم. امیدوارم این موضوع با خیر و خوشی حل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره وضعیت طلبش از باشگاه نفت تهران خاطر نشان کرد: پیگیر طلبم هستم و دوست دارم که مطالباتم  به صورت مسالمت آمیز حل شود، در غیر این صورت از طریق مراجع قانونی اقدامات لازم را انجام می دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار