لحظه به لحظه با بورس:

شاخص روی ارتفاع ۸۵ هزار واحدی ایستاد/ فرابورس مثبت شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با کاهش ۸۹.۷۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۱۶ واحدی رسید.

به گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۹۳.۵۰ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۶۳۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۴۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۷ میلیون ریال سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آپ، خساپا، فایرا، وخارزم، پرداخت با روند صعودی و نماد فولاد، فلوله با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۲۰.۵ واحد رد به پله ۹۶۲ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۹۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص بورس/ فرابورس رشد کرد

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۸۹ میلیون ریال سهم طی ۴۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز آپ، همراه با روند صعودی و نماد فولاد، وغدیر، فخوز، رمپنا، کگل با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۴۰.۴ واحد رشد به پله ۹۶۱ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸۱ میلیون سهم طی ۳۰ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص روی ارتفاع ۸۵ هزار واحدی ایستاد/ فرابورس مثبت شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با کاهش ۸۹.۷۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۵۱۶ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۸۱ میلیون ریال سهم طی ۵۰ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز‌های وب، آپ با روند صعودی و نماد فخوز، فارس، فولاد، رمپنا، وغدیر با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸۰.۳ واحد رشد به پله ۹۶۱ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۱ میلیون سهم طی ۳۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار