تاکید امام جمعه مهریز بر شناسایی مشکلات و نیازهای اجتماعی جامعه ازسوی طلاب

امام جمعه مهریزبر شناسایی مشکلات و نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه به ویژه جوانان ازسوی طلاب تاکید کرد.

تاکید امام جمعه مهریز بر شناسایی مشکلات و نیازهای اجتماعی جامعه ازسوی طلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریزبر شناسایی مشکلات و نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه به ویژه جوانان ازسوی طلاب تاکید کرد و غنی‌سازی دانش علمی را برای طلاب در مقابله با حملات دشمن از مؤثرترین موارد دانست.

حجت‌الاسلام محی الدینی افزود: با وجود همه دشمنی‌های موجود با نظام اسلامی ما توانسته‌ایم با داشتن محتوای غنی و معارف بی‌نظیر قرآن و عترت، ظرفیت‌های عظیم حوزه و داشتن رهبری حکیم و فرزانه و داشتن مردمی متدین در برخورد با دشمن موفقیت خوبی داشته‌ایم.

وی افزود: امروز از نعمت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای برخوردار هستیم و باید قدردان آن بوده و رهنمودهای آن عالم فرزانه را منشأ اهداف خود قرار دهیم.

محی‌الدینی بر ضرورت ارتقای امور تبلیغی در جامعه نيز تاکید کرد و افزود: همسو با رشد فکری طبقات مختلف جامعه امر تبلیغ ازسوی طلاب باید ارتقا یابد.

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام فخری تجلیل و حجت‌الاسلام زارع به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه مهریز معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز با حضور معاون حوزه‌های علمیه استان یزد، امام جمعه و فرماندار و بخشدار مهریز و جمعی از روحانیون و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

امر تبلیغ ازسوی طلاب باید ارتقا یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار