وجود 37 مرکز آموزش استثنایی درخراسان جنوبی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی از وجود 37 مرکز آموزش استثنایی درخراسان جنوبی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ محمدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم جشن مهرورزی در مدرسه حکمت 2 شهرستان بیرجند گفت: 37 مرکز آموزش استثنایی در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 9 مرکز در شهرستان بیرجند قرار دارند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۷۰ دانش‌آموز در مدارس و کلاس‌های ویژه در سطح استان در دوره‌های مختلف مشغول تحصیل هستند،افزود:یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیز به شیوه تلفیقی آموزشی در مدارس عادی تحصیل می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه این دانش آموزان شامل دانش آموزان آسیب دیده بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی و مشکلات ویژه یادگیری هستند،گفت: رکن اصلی آموزش اولیا هستند چراکه اگر دانش‌آموزان چند ساعاتی را در مدرسه هستند اما بیشتر ساعات روز را در خانه هستند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جشن مهرورزی در تمام مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود،افزود: این جشن در 22 مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 دانش‌آموز در مدرسه حکمت 2 شهرستان بیرجند در پایه چهارم، پنجم و ششم مشغول تحصیل هستند،گفت: جشن مهرورزی امروز برای پایه چهارم برگزار شد تا فضای جدید را تجربه کنند.
انتهای پیام/ب


تحصیل 1370 دانش آموز استثنایی در مدارس استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.