پیش بینی ایجاد 200 شغل در شهرک صنعتی خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت:پیش بینی می شود با راه اندازی 12 واحد صنعتی در خراسان جنوبی،200 شغل ایجاد شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ جرجانی،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال تاکنون 12 درخواست سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی داده شده است که پیش بینی می شود با راه اندازی این واحد ها ،برای 200 نفر شغل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خراسان جنوبی دو برابر افزایش یافته است،افزود: از آغاز امسال تاکنون 12 درخواست سرمایه گذاری برای این مناطق داده شده است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 6 درخواست بوده است.


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی سیاستهای تشویقی و معافیت مالیاتی را ازدلایل این افزایش رغبت به سرمایه گذاری دانست و گفت: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده در درخواست های امسال 300 میلیارد ریال است.


جرجانی افزود:صنایع شیمیایی، فلزی، غیرفلزی، فرآوری غذایی، خدماتی و فرآوری خاک های معدنی از جمله موارد درخواست های سرمایه گذاری است که برای شهرکهای صنعتی بیرجند، قاین، فردوس، طبس و خوسف درخواست شده است.


وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا دهه فجر دو واحد صنعتی از این 12 درخواست سرمایه گذاری به بهره برداری برسد، گفت:677 هکتار زمین در اختیار شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی با داشتن امکانات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و تلفن آماده واگذاری با شرایط مناسب به سرمایه گذاران است.


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی افزود:معافیت مالیاتی 13 ساله و بخشودگی بدهی ها به شرکت شهرک ها تا 60 درصد در صورت ایجاد اشتغال از دیگر مزایای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خراسان جنوبی است.
انتهای پیام/ب


افزایش دو برابری سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.