هندبالیست های کرمانی علی رغم شایستگی صعود نکردند

مسابقات هندبال لیگ دسته دوم بانوان کشور که با حضور ۱۶ تیم به میزبانی قزوین برگزار شد، با صعود دو تیم مریوان و فیروز آباد به لیگ دسته اول پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرزانه علیپور، مربی تیم هندبال بانوان کرمان گفت: تیم ما با آمادگی بسیار خوبی وارد این مسابقات شد و با وجودی که میانگین سنی بازیکنان از همه تیم ها پایین تربود اما بازیکنان عملکرد قابل قبولی در مسابقات از خود بر جای گذاشتند.

وی افزود: در بازی مرحله نیمه نهایی برابر تیم مریوان قرار گرفتیم و تیم پیروز این دیدار ضمن راهیابی به فینال به لیگ دسته اول کشور صعود می کرد که متاسفانه در این بازی شکست خوردیم.

علیپور تصریح کرد: در بازی مقابل تیم مریوان، قضاوت ضعیف داوران که با اخراج های بی مورد بازیکنان، در طول برگزاری این دیدار، تیم ما با یک یار کمتر بازی را ادامه داد و این مسئله تاثیر منفی روی کار بازیکنان تیم داشت که در نهایت علی رغم شایستگی با اختلاف تنها دو گل نتیجه را به حریف واگذار کردیم و نتوانستیم به لیگ دسته اول صعود کنیم.

تیم هندبال بانوان کرمان در این دوره از رقابت ها با ترکیب سارا آرون، نجمه باباخانیان، عاطفه وزیری، شیما بنی اسد، رقیه خالقی، ویدا حیدرزاده، مهدیه حسینی، سارا محمودی، فاطمه مددی، ایدا امامی، کیانا پارساکیا، مریم محمد حسنی، سارا علیزاده ، هانیه شاهرخی، منصوره منصوری و دنیا نیک نفس به میدان رفت.

این تیم در بازی رده بندی مقابل تیم آذرخش بندرعباس قرار گرفت و بانتیجه ۲۹ بر ۲۵ نتیجه را به حریف واگذار و به عنوان چهارم مسابقات لیگ دسته دوم کشور بسنده کرد.

نتایج تیم هندبال بانوان کرمان در مسابقات لیگ دسته دوم کشور به شرح  ذیل است:

 هیئت هندبال کرمان ۳۸  شاهرود ۱۰

هیئت هندبال کرمان ۲۷      زنجان ۱۲

هیئت هندبال کرمان ۱۸ لرستان ۲۰

هیئت هندبال کرمان ۲۰ قزوین(میزبان) ۱۸

هیئت هندبال کرمان ۱۸ مریوان کردستان ۲۰ ( بازی نیمه نهایی)

هیئت هندبال کرمان ۲۵ آذرخش بندرعباس ۲۹ (بازی رده بندی)

انتهای پیام/ب

مسابقات هندبال لیگ دسته دوم بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
roghayeh..
۲۳:۰۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام ...سرعت
آخرین اخبار