خیانت به مال مسلمانان به آتش جهنم تبدیل می شود

امام جمعه سنندج گفت: دودلی و وسوسه در پیروی از دستورات حق تعالی همانند کفر است و خیانت به مال مسلمانان به آتش جهنم تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امیدوارم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش طاعات و عبادات همه ما مسلمانان را قبول کند.

وی با اشاره به فرموده حضرت رسول اکرم(ص)، گفت: قرآن کلام خداوند است و تبعیت از آن بر همه مسلمانان واجب است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه اسلام، دین یکتاپرستی و خداپرستی است، تصریح کرد: امیدوارم با پیروی از دستورات حق تعالی، حضرت رسول اکرم(ص) و این کتاب آسمانی بتوانیم در دنیا و قیامت سربلند و رستگار شویم چراکه انجام گناه و دروغ‌ گفتن بزرگ‌ترین گناه است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های همه پیامبران الهی دعوت مردم به یکتاپرستی و خداپرستی بود، ادامه داد: زیباترین و بزرگ‌ترین هدایت و سربلندی این است که از شیوه، فرموده، راه و روش حضرت رسول اکرم(ص) و پیامبران الهی الگو بگیریم.

ماموستا خدایی افزود: بدترین ویژگی این است که انسا‌ن‌ها از دل کور، مغرور و از یاد خداوند غافل شوند و بدترین پشیمانی، «پشیمانی روز قیامت» است.
امام جمعه سنندج گفت: شراب خوردن مرکز همه گناهان است و بی‌گمان همچنین انسان‌هایی مال، حرمت، عقل و خرد خود را از دست می‌دهند، بنابراین امیدوارم خداوند متعال همه ما مسلمانان را به راه راست هدایت کند.


انتهای پیام/ پ

بدترین پشیمانی، «پشیمانی روز قیامت»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.