امام جمعه زاهدان:

شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی واقعی خدمت به انقلاب اسلامی و ولایت هستند

امام جمعه زاهدان گفت: شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی واقعی خدمت به انقلاب اسلامی و ولایت هستند و بهترین اسوه هستند برای خادمانی که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند.

شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی واقعی خدمت به انقلاب اسلامی و ولایت هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از زاهدان ، آیت الله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: یاد و نام دو شهید دولت جائی و باهنر که اسوه‌های تقوا، علم و عمل هستند همواره ماندگار و زنده است چرا که تا پای جان و با تقدیم خون خود در راه خدمت به ولایت و بندگان خوب خداوند کوشیدند.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدام‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است تا مردم را در جریان اقدام‌ها و کار‌های انجام شده و در حال اجرا قرار دهند.

سلیمانی در خصوص وظایف دولتیان در قبال شهدا، بیان کرد: امیدواریم در انجام وظایفی مانند قانون پذیری و خودباوری و مردمی بودن و رعایت اعتدال برای خدمت به مردم موفق و مؤید باشند.

وی ادامه داد:مسئولین به دنبال رضایتمندی مردم باشند و هفته دولت فرصت مناسبی در جهت شنیدن حرف دل مردم و گره گشایی از کار ملت است.

امام جمعه زاهدان همچنین به رای بالای مجلس به وزیران دولت دوازدهم نیز اشاره کرد و گفت: رای اعتماد به وزرا بیانگر حمایت قاطع مجلس از دولت بود.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: مجلس از دولت حمایت قاطع نمود و این رای اعتماد موهبت الهی بود و دولت هم باید کمر خدمت برای حل مشکلات ببندد. دلسوزان انقلاب هم به رای حداکثری مجلس به دولت دلگرم شدند و این نقطه قوتی به دولت است.

 

انتهای پیام/ف

شهیدان باهنر و رجائی الگوی واقعی خدمت به ولایت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.