معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد:

شهربازی مدرن ارومیه آماده بهره‌برداری است

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت: شهر بازی مدرن ارومیه اواخر مهر ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

شهربازی مدرن ارومیه آماده بهره‌برداری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سال هاست که جای خالی یک شهربازی در حد کلانشهر ارومیه خودنمایی می‌کند؛ شهربازی‌ای که علاوه بر ایجاد مکانی سالم و مناسب برای خانواده‌ها به منظور سپری کردن اوقات فراغت در کنار فرزندانشان، محیطی مناسب برای تخلیه انرژی و شوق و اشتیاق جوانان نیز باشد.
با گذشت چند سال از موضوع بازسازی شهربازی در نهایت شهرداری ارومیه توانست آرزوی دیرینه مردم این شهر مبنی بر احیای شهربازی را برآورده کند.
رضا جوان کیا معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت:شهربازی ارومیه یکی از آرزوهای دیرینه‌ی مردم ارومیه است و تلاش می شود هر چه زود تر این آرزو  تحقق یابد.
جوان کیا تصریح کرد:شهرداری ارومیه تلاش می کند این شهربازی را با بهترین امکانات در اختیار مردم قرار دهد.
وی ادامه داد: این مجموعه‌ی تفریحی در ۶ فاز راه اندازی شده که موضوع زیرساخت‌ها مهمترین موضوع این طرح به شمار می‌رود و تا امسال ۳۵ درصد از زیرساخت‌های این طرح به اتمام رسیده است و مابقی در دست ساخت است.
معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه در خصوص اتمام کل طرح دهکده‌ی تفریحی و گردشگری چی چست گفت: امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال آینده کل طرح به اتمام برسد.
وی ادامه داد: تمام اقدامات نصب وسایل بازی این شهر بازی به پایان رسیده و امید است در اواخر مهر سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.
معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه  با اشاره به کیفیت مجموعه‌ی چی چست افزود: سعی ما بر این است تا کیفیت شهربازی را به تناسب کیفیت مجموعه‌ی چی چست ارتقا بدهیم.
 
انتهای پیام/م
 

شهربازی مدرن ارومیه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.