در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پیشرفت 40 درصدی بزرگترین شهربازی شمالغرب کشور

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه گفت:شهربازی مدرن ارومیه به عنوان بزرگترین شهربازی شمالغرب کشور 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضا جوان کیا در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در خصوص شهربازی مدرن ارومیه گفت:این شهربازی  يكي از آرزوهاي بحق و ديرينه مردم ارومیه است و این شهربازی  مدرن به وسعت 21 هکتار در دهکده ساحلی چی چست با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است .

وی در ادامه گفت:  این شهربازی متشکل از پیست کارتینگ، محل دستگاههای مدرن بازی بزرگسالان و کودکان، آبشار، جنگل و سایر فضاهای تفریحی و خدماتی در آذرماه سال جاری کلنگ زنی شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه خاطر نشان کرد:  شهربازی مدرن ارومیه به عنوان بزرگترین شهربازی شمالغرب کشور در روز نهم اردیبهشت ماه 96 همزمان با روز شوراها افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی به سایر اقدامات در کنار راه اندازی شهربازی اشاره کرد و گفت: در دهکده ساحلی هتلی را ساماندهی و بازسازی  خواهیم کرد  تا به یک هتل 4 ستاره تبدیل خواهد شد .

جوان کیا ادامه داد: فضای سبز موجود در دهکدی ساحلی چی چیست نیز بازسازی خواهد شد و به نمایشگاه دائمی گل و گیاه که گل ها و گیاههای آن از کشور هلند تهیه شده است تبدیل خواهد شد.


انتهای پیام /م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.