از شایعه تا واقعیت /عمل غیر حرفه ای سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه

عصر دیروز تمرینات تیم والیبال شهرداری اورمیه در سالن دورنالاریواسی در حالی برگزار شد که تراویسا سرمربی تیم ،پوزی مربی بدنساز و دراگان تراویسا پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه غائبان اصلی تمرینات بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عصر دیروز  تمرینات تیم والیبال شهرداری اورمیه در سالن دورنالاریواسی در حالی برگزار شد که تراویسا سرمربی تیم ،پوزی مربی بدنساز و دراگان تراویسا پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه غائبان اصلی تمرینات بودند.
اما علت غیبت آنها چه بود بسیار مهم است که از حرفهای در گوشی بازیکنان و شنیده ها به این نتیجه می توان رسید که  بدلیل عدم انجام تعهدات مالی باشگاه نسبت به این سه نفر آنها کشور ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرده اند .
فرضیه ای دیگر وجود دارد که این سه نفر برای حضور در مراسمات ژانویه و سال نو به کشور خود سفر کرده اند و به زودی به ارومیه باز خواهند گشت.

مهمترین چیزی که در این بین سئوال است این است اگر مربیان و بازیکن برای جشن سال نو میلادی به کشور خود سفر نموده اند چرا باشگاه در چنین شرایط حساس تیم و نزدیکی بازیهای پلی آف به آنها مرخصی داده است و روز یکشنبه تیم در مقابل اردکان چگونه بازی خواهد کرد.
و در صورت اثبات فرضیه اول مبنی عدم انجام تعهدات مالی توسط باشگاه اگر این مربیان و بازیکن تیم را ترک کرده اند به نظر می رسد باشگاه باید تصمیمی صحیح در این راستا اتخاذ کند چرا که نتایج آن چنان در خور شانی از سوی این مربی کسب نشده است هر چند تا به حال باشگاه شهرداری هیچ کدام از اخبار را تایید و تکذیب نکرده است و در بی خیالی سیر میکند.
به هر حال این هواداران دو آتیشه والیبال ارومیه هستند که هر روز با حواشی ایجاد شده و مشکلات تیم تا مرز سکته پیش می روند و آبروی تیم خود را از دست رفته می بینند.
باید منتظر  ماند و دید باشگاه چه تصمیمی در این بحران به وجود آمده خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.