با انتخاب اعضای شورای شهر؛

حبیب زاده نماینده شورای شهر در کمیته نظارت برمیادین میوه و تره بار شد

حبیب زاده نماینده شورا در کمیته نظارت بر اصناف و میادین میوه و تره بار و میر لوحی نماینده شورا در کمیته حمایت از تولیدات داخلی شد.

حبیب زاده نماینده شورا در کمیته نظارت برمیادین میوه و تره بار شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای شهر تهران به انتخاب نماینده شورای شهر جهت عضویت در کمیته تجدید نظر دستور العمل اصناف بهربرداران از اماکن و غرف میوه و تره بار شهرداری تهران اقدام کردند.

در نهایت اعضای شورای شهر افشین حبیب زاده را به عنوان نماینده شورا در کمیته نظارت بر میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با 19رای انتخاب کردند.


میر لوحی نماینده شورای شهر در کمیته حمایت از تولیدات داخلی شد


به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران،اعضای شورا اقدام به انتخاب نماینده شورا در کمیته حمایت از تولیدات داخلی به منظور ایجاد اشتغال کردند.

در نهایت میرلوحی با 17 رای از 20رای اخذ شده به عنوان نماینده شورا در کمیته حمایت از تولیدات داخلی به منطور ایجاد اشتغال انتخاب شد.

 

اعطا نماینده شورا در اجرای قانون نوسازی شهر تهران شد


با انتخاب اعضای شورا، علی اعطا به عنوان نماینده شورا به منظور اجرای قانون نوسازی و عمران شهری شد.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه)به صورت علنی برگزار شد،اعضای شورا اقدام به انتخاب نماینده شورا به منظور اجرای ماده 8قانون نوسازی و عمران شهری کردند.

در نهایت علی اعطا با 18رای از 20رای اخذ شده به عنوان نماینده شورابه منظور اجرای ماده 8 قانون نوسازی و عمران شهری انتخاب شد.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار