کشف افشانه های دفاع شخصی از یک واحد صنفی

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: بیش از 40 قوطی افشانه دفاع شخصی غیرمجاز از یک واحد صنفی کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه داریوش محمدی فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: در راستای افزایش سطح امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد که در این رابطه 19 دستگاه خودرو سواری متخلف و فاقد پلاک و مدارک، 10 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و فاقد پلاک و مدارک توقیف شد.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح پس از شناسایی محل‌های جرم‌خیز و آلوده دو نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این انتظامی در راستای نظارت بر واحدهای صنفی موفق به کشف 41 قوطی افشانه دفاع شخصی شدند.

سرهنگ محمدی در پایان، نتایج طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی را مثبت برشمرد و گفت: حفظ امنیت و آرامش در جامعه مرهون تلاش و رشادت‌های شبانه‌روزی کارکنان جان بر کف انتظامی است که در این مسیر تا جلب کامل رضایتمندی هم‌وطنان لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/ز

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جوانرود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.