مدیر کمیته امداد استان اصفهان:

دو هزار و ۶۰۰ پایگاه برای جشن عاطفه‌ها در اصفهان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: به منظور بازگشایی مدارس و طبق برنامه‌ریزی هر ساله در روزهای پایانی شهریور، امسال نیز دو هزار و ۶۰۰ پایگاه برای جشن شکوفه‌ها در اصفهان برپا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران با  اشاره به اینکه به منظور تقویت روحیه مهربانی و کمک به همنوعان جشن عاطفه‌ها هر سال در همه استان‌های کشور برپا می‌شود، اظهار داشت: این جشن برای دو مناسبت بازگشایی مدارس و همچنین عید نوروز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور طی روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور و همچنین ۱۹ مهر پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها برپا می‌شود، افزود: تعداد این پایگاه‌ها در سطح استان برای سال جاری دو هزار و ۶۰۰ مورد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به بازگشایی مدارس هم‌زمان با ماه محرم و برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی»، گفت: امیدواریم با مشارکت خوب مردم در این جشن روبرو باشیم.


​وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای دانش آموزان تحت حمایت جمع‌آوری شد، افزود: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است.

شیران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف مشارکت گروه‌های مختلف جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود اقتصادی و اجتماعی برگزار می‌شود، ابراز داشت: ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان نیازمند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.

وی در خصوص نحوه جمع آوری کمک‌های مردمی برای این جشن، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۱*۸۸۷۷* یا با شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد استان اصفهان واریز کنند.

 

انتهای پیام/م

 

کمک یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی اصفهانی‌ها در جشن عاطفه‌های ۹۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.