مدیرکل اموز زندان ها و امور تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد:

آزادکردن 103 زندانی جرایم غیر عمد در استان

مدیرکل اموز زندان ها و امور تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال تا کنون 103 زندانی جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  اسماعیل جمیاران در آیین ازادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در یاسوج گفت: 43 نفر از زندانیان جرزایم غیر عمد زندانیان استان با حضور مسئولان قضایی و خیرین ازاد شدند.

وی بیان کرد: این تعداد زندانی با مبلغ 760 میلیون تومان که از دو محل کمک های ستاد دیه و همچنین فراخوانی که برنامه ماه عسل انجام داد این مبالغ تامین شد و این تعداد زندانی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

از ابتدای سال تا امروز نیز 60 نفر آزاد شدند که در مجموع تا کنون 103 زندانی جرایم غیر عمد آزاد شده اند که 5 نفر خانم و بقیه اقایون هستند و مبلغی که برای ازای این تعداد زندانی پرداخت شد بیش از 2 و نیم میلیارد تومان است که بخشی را خیرین تامین کرده اند و ما بقی توسط بخش های مختلف پرداخت شد.

                                                                                                                 

در حال حاضر بیش از 400 زندانی جرایم غیر عمد در استان داریم که تقاضا داریم خیرین در آزادسازی زندانیان به ما کمک کنند همچنین خود طلبکاران نیز کمک کنند که در کاهش جمعیت کیفری  زندان ها موثر باشیم.

انتهای پیام/غ

400 زندانی جرایم غیر عمد در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.