همتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ها امری ضروری است

استاندار قزوین گفت: امیدواریم سازمان اداری و استخدامی متناسب با نیاز، درباره احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ها تصمیم‌گیری کند.

سازمان استخدامی برای احیا معاونت اقتصادی بحث‌هایی برای کوچک سازی ساختار اداری دارد/ وزارت کشور گفت‌وگوهایی با این انجام داده استفریدون همتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت احیاء معاونت اقتصادی برای استانداران، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی امسال و در سال‌های گذشته مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، استانداری‌ها به عنوان دستگاه حاکمیتی وظیفه هماهنگی، سیاست‌گذاری و پیگیری امور اقتصادی را در استان‌ها دارند، لذا حجم عظیمی از مسئولیت، پیش روی استان‌ها قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرعت بخشی و ساماندهی بخش اقتصادی، وزارت کشور پیگیر احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ها به صورت مستقل شد تا بتواند با تمام توان و تمرکز بخش اقتصادی استان‌ها را فعال و در چارچوب یکپارچه کشور و دولت هدایت کند.

ضرورت تقویت تولید و اشتغال در استانداری‌ها

همتی با تاکید بر اینکه تفکیک معاونت اقتصادی از حوزه توسعه مدیریت منابع انسانی امری ضروری است، ادامه داد: باید ایجاد تولید و اشتغال را در استانداری تقویت کنیم بنابراین از سوی وزارت کشور گفت‌وگوهایی با سازمان اداری و استخدامی انجام شد و امیدواریم حوزه معاونت اقتصادی که بعد از حوزه امنیتی در اولویت استان‌ها قرار دارد با نگاه دقیق این سازمان، احیاء شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان اداری و استخدامی بحث‌هایی برای کوچک سازی ساختار اداری دارد اما باید بدانیم ضمن حمایت از سیاست کوچک سازی و چابک سازی دستگاه اداری در برخی موارد، ضرورت‌هایی وجود دارد که باید از بخش غیر اولویت‌دار به بخش اولویت ‌دار توجه شود.

وی گفت: بخش اقتصادی استانداری‌ها جزء اولویت‌های دولت است و امیدواریم سازمان اداری و استخدامی با انعطاف و متناسب با نیاز استان‌ها تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیر
۱۴:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
چه خوب