مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکنون هیچ استانداری تغییر نکرده/رایزنی‌ها برای احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ در حال انجام است

قائم مقام وزیر کشور گفت: تاکنون هیچ کدام از استانداران تغییر نکرده‌‌اند، زمانی که استانداران به دولت معرفی شوند و دولت تصمیم لازم را بگیرد، ما اخبارش را اعلام می‌کنیم.

محمدحسین مقیمیمحمدحسین مقیمی قائم مقام وزیرکشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی اخبار که حاکی از برکناری استاندار فارس و اداره این استانداری با سرپرست دارند، اظهار داشت: تاکنون هیچ کدام از استانداران تغییر نکرده‌اند و استاندار فارس هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: زمانی که استانداران به دولت معرفی شوند و دولت تصمیم  لازم را بگیرد،  ما اخبارش را اعلام می‌کنیم.

مقیمی درباره احیای معاونت اقتصادی در استانداری‌ها، تاکید کرد: این موضوع جزو مواردی نیست که وزارت کشور به تنهایی تصمیم بگیرید باید در سازمان امور اداری استخدامی مطرح و راهکار مناسبی تدوین شود.

قائم مقام وزیرکشور  با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی از کارهای اصلی است، افزود: استانداران در استان‌ها جانشین فرمانده ستاد اقتصادی مقاومتی هستند بنابراین باید مدیریت اقتصادی استانداری‌ها تقویت شود تا بتوانند این وظیفه مهم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: در جهت تقویت مدیریت اقتصادی استانداری‌ها با سازمان امور اداری و استخدامی در حال مذاکره و رایزنی هستیم اما تاکنون به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار