نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خدمات شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود

حیدری گفت: قطع‌به‌یقین خدمات و زحمات رئیس‌جمهور و وزیر خارجه در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهید حسین امیرعبداللهیان در عرصه سیاست خارجی گفت: حادثه سقوط هلی‌کوپتر ضایعه بزرگی برای ملت و دولت ایران بود.

وی اظهار کرد: مسائل دستگاه دیپلماسی متاثر از قدرت داخلی است تا بتواند دستاوردی برای قدرت ملی ما داشته باشد و آقای رئیس‌جمهور شبانه‌روز تلاش کرد تا خدمتی موثر به مردم، کشور و نظام داشته باشد.

حیدری ببان کرد: خدمات رئیس‌جمهور قابل توجه و ماندگار است و باید از این ظرفیت‌ها برای تقویت دیپلماسی و تقویت قدرت داخلی استفاده کنیم که آقای امیرعبداللهیان به خوبی این موضوع را درک کرده بود و تلاش گسترده‌ای برای استفاده از ظرفیت‌های کشور و ارتقای قدرت ملی جمهوری اسلامی در بیرون از مرز‌ها انجام داد.

وی افزود: آقای امیرعبداللهیان اولویت‌گذاری خوبی در عرصه سیاست خارجی داشت و نظام از عرصه داخلی و خارجی به پیش می‌رفت و تنش‌زدایی در فضای اقتصادی انجام می‌شد و مشکلات در حال حل شدن بود و ثبات پیدا می‌کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با توجه به قانون اساسی طبیعتا با تدبیر مقام معظم رهبری در اجرای کار مشکلی پیش نمی‌آید و این از ویژگی‌های خوب قانون اساسی است.

حیدری بیان کرد: امیدوارم در مدتی که آقای مخبر عهده‌دار مسئولیت‌های رئیس‌جمهور است به خوبی بتواند برنامه‌های دولت را پیش ببرد و در حوزه دیپلماسی سیاست‌های آقای امیرعبداللهیان را به خوبی به پیش ببرد. 

وی تاکید کرد: قطع‌به‌یقین خدمات و زحمات رئیس‌جمهور و وزیر خارجه در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حامی واقعی و اصلی مردم مظلوم فلسطین در سال‌های بعد از انقلاب، ایران بوده و جریان مقاومت و مردم فلسطین به این موضوع اذعان دارند که جمهوری اسلامی حامی واقعی آنهاست و انتظاری که از کشور‌های مسلمان دارند جمهوری اسلامی به خوبی آنها را انجام داد.

حیدری گفت: در جریان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه باید فریاد مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان و نهاد‌های بین‌المللی می‌رسید و جمهوری اسلامی ایران به خوبی این نقش را ایفا کرد و آقای امیرعبداللهیان با رایزنی با کشور‌های مختلف سعی کرد از مظلومیت این مردم دفاع کند که واقعا خوب پیش رفت و نقش کلیدی و محوری داشت و قطع‌به‌یقین مردم فلسطین قدردان زحمات آقای امیرعبداللهیان  هستند. 

وی اظهار کرد: روش وزرای خارجه متفاوت است و آقای امیرعبداللهیان در جایی که ضرورت داشت استراتژی تعامل داشت و بیشتر با همین رویکرد توانست جایگاه موثر دستگاه سیاست خارجی را به خوبی تبیین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
مسلمه راه وسیله خدا قرار وعترت وشهدا وصالی رو دنبال واجرا کردن
وتا ابد زنده وعند ربهم برزقون هستن روحشان شاد وماها رو از شفاعتشان به اذن الله محروم نکنند انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۳۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام خدمت آقای مهندس آرشیان..
بنظرم اینجاب ازاین به بعد در تجمعات ۲شنبه ی بازنشستگان ۱مورد باید اضافه بشه… معوقه ی خواربار واریز باید گردد…..
آخه سال۱۴۰۱ و۱۴۰۲ فقط خواربار به نرخ۱۴۰۰ واریز شده وکلی معوقه ی خواربار طلب داریم..کلی مناسبت با نرخ ۱۴۰۱و۱۴۰۲ طلب داریم…
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ادب
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان مخابرات در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام رفتم قرارداد مخابرات به بیمه دانا را بررسی کردم حق بیمه تکمیلی برای هر نفر ۳۶۰هزترتومان است مخابرات از جانباز و غیره ۴۹۵هزارتومان کم میکند هیچ قانون و قاعده هم ندارد هیچ کجا نمی توانی ادعا کنی بعد تعهدات را می بینی یک جور دیگر کلک دارد همه ارگانها برای عینک ۳و۴میلیون میدهند قرارداد ما ۶۰۰هزار تومان است وقتی می روی دارو بگیری حق فنی از شما دریافت میشود
آخرین اخبار