خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

قول مساعد جهانگیری برای احیای معاون اقتصادی استانداران

استاندار سمنان گفت: معاون اول رئیس جمهور برای احیای معاون اقتصادی استانداران قول مساعد داده است.

قول مساعد جهانگیری برای احیای معاون اقتصادی استاندارانمحمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احیای معاون اقتصادی برای استانداران اظهار داشت: در حال حاضر ماموریت اصلی دولت اشتغال و تولید است.

وی افزود: خوشبختانه در ابعاد مختلف از جمله سیاست داخلی و سیاست خارجی موفقیت‌های بهتری داریم اما در حوزه تولید و اشتغال هنوز نگرانی‌هایی وجود دارد بر این اساس باید ابزار این حوزه را پیش‌بینی کرد تا بتوانیم موانع موجود را برطرف کنیم.

خباز با یادآوری از اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر اینکه ماموریت وزارت خارجه اقتصادی است، بیان داشت: باید رایزن‌های اقتصادی در سفارتخانه‌ها به وجود بیاید در این راستا اتاق بازرگانی هم اعلام کرده که می‌تواند رایزن‌های با تجربه را معرفی کند.

استاندار سمنان تصریح کرد: معتقدم باید در همه استانداری‌ها معاونت اقتصادی احیاء شود در حال حاضر معاون توسعه منابع انسانی مسئولیت معاونت اقتصادی را بر عهده دارند، اما باید دانست که این وظیفه سنگینی است و در صورتی که طبق روال گذشته معاون اقتصادی احیاء شود اقدامات بهتری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جهانگیری برای احیای معاون اقتصادی استانداران قول مساعد داده و امیدواریم سازمان اداری استخدامی هم در این زمینه همکاری لازم را اعمال کند.

انتهای پیام/

احیاء معاون اقتصادی برای استانداران ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار