خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازرگانان سمنانی به زودی به "فنلاند" سفر می‌کنند

استاندار سمنان گفت: روابط سمنان و فنلاند در حال پیشرفت بوده و به زودی بازرگانان سمنانی به فنلاند سفر می‌کنند.

////محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گسترش توسعه تجارت خارجی با کشور فنلاند اظهار داشت: طی یک ماه گذشته اتاق بازرگانی استان سمنان با سفیر فنلاند نشستی برگزار و رئیس پارلمان بین‌المللی دفاع از حقوق شهروندی هم با مسئولان استان دیدار کرد.
 
وی افزود: مدتی است سفیر فنلاند ارتباطی با اتاق بازرگانی استان سمنان برقرار کرده و تاکنون هم از بخش‌های بازرگانی، صنعتی و معدنی استان سمنان بازدید به عمل آورده است.

خباز تاکید کرد: رفت و آمدهای بسیاری از سوی کشور فنلاند در بخش‌ صنایع و معادن استان سمنان صورت گرفته لذا با وجود توانمندی‌های دو طرف، قرار است از سرمایه‌های صنعتگران و کارآفرینان فنلاند در استان سمنان استفاده شود در این میان می‌توانیم صادرات خود را با این کشور فنلاند ادامه دهیم.
 
استاندار سمنان با بیان اینکه مراودات سمنان و فنلاند باعث رونق کشور می‌شود یادآور شد: طبیعتا در آینده روابط سمنان و فنلاند ادامه خواهد داشت و طبق دعوت این کشور بازرگانان استان سمنان به فنلاند سفر می‌کنند و این ارتباط دو طرفه یقینا به رونق اقتصادی و فرهنگی خواهد انجامید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار