تلاش برای پیدا کردن کودک رودباری

فرماندار رودبار جنوب از انجام عملیات گسترده برای پیدا کردن کودک پنح ساله در این شهرستان خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب از حضور تیم های امداد و نجات جهت پیدا کردن پسربچه مفقود شده در این شهرستان خبر داد .
فرماندار رودبارجنوب بیان داشت : بر اساس خبرهای دریافتی از اهالی روستای چاه بهمن در بخش جازموریان مبنی بر مفقود شدن پسر بچه ای ۵ ساله ، ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور تمامی اعضا تشکیل جلسه داد
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبارجنوب افزود:فرد گمشده که به همراه سایر اعضا خانواده خود از منزل خارج شده بود، در محل توقف خانواده ،از سایر همراهان خود جدا شده و عملیات جستجو خانواده و اهالی روستا تاکنون بی نتیجه مانده است .
ناوکی همچنین افزود:براساس برنامه ریزی های انجام شده و ارتباط با مرکز استان و شهرستان های همجوار ،عملیات جستجو به صورت گسترده، از ساعت 5بامداد باحضور بیش از 400نفر آغاز شد .

وی گفت :این گروه 400نفره که کار جستجو را انجام دادند که شامل نیروهای امدادی هلال احمر،یگان تکاوری ، بسیج و نیروی مردمی است.
ناوکی افزود:نتایج جستجوها تاکنون منفی بوده اما کماکان پیگیر بدست آوردن اطلاعات جدید، جهت دستیابی به وضعیت زنده بودن یا فوت شدن فرد مفقودی هستیم .
ناوکی درپایان از حضور چشمگیر و خودجوش مردم وهمت بلند اهالی روستاهای دهستان کوهستان مبنی بر همکاری در جهت جستجو تقدیر کرد و گفت:همراهی و مساعدت مردم همیشه گره گشای مشکلات بوده است .
انتهای پیام/ی

گم شدن کودک رودباری در کوهستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار