پیدا شدن جسد 2 فرد مفقود شده در راور و شهربابک

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت : جسد 2 فرد مفقود شده در راور و شهربابک توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

پیدا شدن جسد 2 فرد مفقود شده در راور و شهربابکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی گنج کریمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت : پس از 20 روز جستجو و پیمودن چندین کیلومتر در شهرستان راور و رودخانه طوطیای منطقه لکرکوب صبح امروز پیکر بی جان پسری 33 ساله پیدا شد.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو در پی گزارش خانواده فرد گمشده مبنی بر ناپدیده شدن جوانی 33 ساله در این شهرستان بلافاصله آغاز شد،افزود: تیم امداد و نجات شهرستان راور، تیم واکنش سریع و آنست (سگ های نجات) از کرمان برای جست و جوی فرد گمشده به منطقه اعزام شدند.

گنج کریمی گفت: 31 اردیبهشت سال جاری پلیس آگاهی پس از استعلام اعلام کرد یک دستگاه موتورسیکلت مربوط به شخص مفقود شده در راور پیدا شده لذا جست و جوی نیروهای امدادی در این مناطق متمرکز شد.

وی افزود: تیم های جمعیت هلال احمر، جسد فرد متوفی را در منطقه لکرکوب در حالی پیدا کردند که کاملا از هم متلاشی شده بود.

گنج کریمی با اشاره به کشف جسد فرد مفقود شده در شهربابک گفت: صبح امروز جسد فردی در منطقه عشایری ریگ سفید شهرستان شهربابک پس از 2 روز جست و جو پیدا شد.

وی افزود: این فرد از 31 اردیبهشت سال جاری در منطقه عشایری شهرستان شهربابک مفقود شده بود و تیم های آنست و تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای جستجو به منطقه اعزام شدند و پرونده این حادثه برای دست یافتن به دلیل و وضعیت مرگ این فرد همچنان باز است.
 
انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.